לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

מתוך שלא לשמה בא לשמה


אז דבר ראשון שיהיה ברור לגמרי אני נגד אלימות ואלימות זה פויה ולא בסדר!!!

 

לא ככה פותרים עניינים ועדיף היה שפשוט יפסיקו לצפות בזבל הזה שמאכילים אותנו בכפית כבר המון שנים, בערך מאז שדודו היה הראשון בבידור ומלך הרייטינג וזה...

 

אבל קשה לא להתפעל מהאירוניה שדווקא הוא שהיה מאבות שידורי השטות וההבל והסגידה לרייטינג, דווקא הוא, עושה מה שכבר מזמן התחשק להרבה אנשים לעשות - להכניס כאפה לפנים של כל המנהלים והחשובים האלה שעושים קופה יפה על חשבוננו ומזהמים את הטלוויזיה שלנו ואת המוחות של הדור הצעיר שלנו עם הטינופת חסרת הערך שלהם.

 

ושוב, אני לא בעד להרביץ להם (בטח לא לשירה מרגלית שעד שהיא לא חטפה מכות לא ידעתי בכלל שהיא קיימת ושתהיה בריאה עד מאה ועשרים), ואת התיעוב שלי כלפי מה שהם עשו מערוץ 2 אני לא חושבת שצריך לבטא בצורה כזו, אבל עם יד על הלב, לא בא לכם להכניס מכות למישהו כששוב דוחפים לכם פרסומות, ושוב יש ריאליטי, ושוב כוכב נולד, ורקדן נולד, ועוד לא אמרתי כלום על זוועות האח הגדול ושאר ירקות,

וכמה פרסומות...  גם כשיש סדרה סבירה אי אפשר לצפות בה בגלל הפרסומות האלו שקוטעות את הרצף לדקות ממושכות.... הפסקתי לצפות כי זה פשוט מעלה לי את לחץ הדם מרוב עצבים.

 

מצחיק שדווקא דודו טופז הגשים את הפנטזיה הזו שעלתה לי לפעמים בראש, נכון, לא מהסיבות הנכונות ונכון, הוא הרי היה ממולידי השיטה ובכל זאת תודו שיש שם כמה אנשים, אלו שקובעים את המדיניות וחושבים על כסף ולא על טובת ציבור הצופים האומלל, שמגיע להם לפחד ולרעוד, ואולי גם לחטוף איזה יריקה בפנים, אחרי כל השנים שהם ירקו עלינו הגיע הזמן שגם הם יחטפו.

 

נכתב על ידי , 3/6/2009 06:46  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קואלה בחומוס ב-6/6/2009 06:09




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)