לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

בוקרה פיל מישמיש


ברגע שגיליתי ששוב אני במומלצים, ושוב בגלל שכתבתי מה שאני באמת חושבת על גברים, (מה נגמר אתכם שם בישראבלוג, למה אתם אוהבים לגרום לי להתווכח עם גברים?) הדחף הראשון שלי היה לסגור את המחשב, לרוץ למקרר, לחסל שם את כל הגלידה, ואחר כך להמשיך לשוקולד, אבל מאחר וגזרתי על עצמי התנזרות מממתקים הסתפקתי במשמישים, ומאחר והם נגמרים נורא מהר והעונה שלהם קצרה בצורה שערורייתית צילמתי אותם לפני שחיסלתי אותם כדי שתישאר לי מהם מזכרת.

 

ואת הכל אכלתי לבד!

 

קטע, העניין הזה עם המומלצים, מצד אחד מחמאה ענקית וכיף גדול, וניפוח מדהים לאגו, ומצד שני פתאום נופלות עלי המון תגובות, וחלקן נורא מרגיזות. בעיקר של הבנות האלו שמתעקשות להיות בצד של הגברים ולהצהיר שהן לא אוהבת בנות כי בנות הן תחרותיות, ולא מפרגנות, וגועליות, וככה וככה....

אז קודם כל חביבותי תנו מבט ארוך בראי, גם אתם בנות, ולנסות לבדל את עצמכן מכל המין הנשי שהוא - אם לא ידעתן - הרוב בעולם, זה לא רק פתטי, זה גם לא יעזור לכן, גברים יפלו אתכן ויתייחסו אליכן בנבזות בלי קשר לדעות שלכן כי ככה זה אצלם.

חוץ מזה בנות נחמדות תרשו לי לתת לכן את העצה שסבתא נתנה לי – תמיד תדברי טובות על עצמך ואל תטרחי להצביע על המגרעות שלך, תשאירי את זה לשונאים שלך.

וברצינות, אני לא שונאת גברים. באמת שלא. כשהם ישנים בשקט ולא נוחרים הם אפילו די חמודים, בעיקר בחושך, ואני יודעת את זה כי הרי אני נשואה לאחד מהם, וגם מגדלת שניים מאותו המין, ואפילו אוהבת אותם, גם כשהם משאירים לי כיור מלא כלים וגרביים מלוכלכים על הרצפה.

זה שאני לא מוכנה לתת להם להפוך אותי למשרתת הבית, לזלזל בשכל שלי או בדעות שלי, או ביכולת הנהיגה שלי, זה מרוב אהבה ורק לטובתם ולטובת הנשים שלהן בעתיד, ואם הג'ינג'י לא יפסיק להציק לי בגלל שאני יושבת מול האינטרנט במקום לגהץ לו גם הוא יצטרך למצוא אישה חדשה, ולא יעזור לו שהוא מתחנף ומספר לי כמה הוא אוהב אותי ואיזה חכמה אני שהגעתי למומלצים.... זה היה בצחוק! בצחוק אני אומרת לכם, נודניקים, תגדלו קצת חוש הומור!

ולסיכום - תודה ענקית לכל מי שהבינו למה התכוונתי וטרחו להגיב ולתמוך ולהוסיף עוד טענות שיחזקו אותי, אוהבת אתכן וגם אתכם אנט וסחלב

(אז מה אם שני הבנים היחידים שהיו לטובתי הם הומואים? הרי הם בכל זאת משתינים בעמידה ולכן כשרים לעדות - ולמי שמתעניינת אז אני יודעת את זה כי הם מכרים שלי עוד מקודם).

 

והנה משהו מיוחד בשביל אלו שהאשימו אותי בחוסר חוש הומור ובפמיניסטיות רועמת ומשופמת והתודות על התרגום מאנגלית הן לנילי חברתי (לא יעזור לך להתחבא בארון נילי, אני יודעת שאת פמיניסטית)

 

מנגל

אנו עומדים בפני עונת המנגל, לכן זה חשוב לרענן את זיכרוננו באשר לפעילות הבישול הזו מחוץ לבית.

כאשר גבר מתנדב לעשות בבק שרשרת המאורעות הבאה נכנסת לפעולה:

רוטינה

1. האישה קונה את האוכל

2.האישה מכינה את הסלט, הירקות והקינוח

3.האישה מכינה את הבשר לקראת ה- בבק,מיחה אותו על מגש יחד עם כל האביזרים והרטבים הנחוצים, מביאה אותו לגבר המשתהה ליד הגריל- בירה ביד.

4.האישה נמצאת מחות לשלושת המטר של איזור הגברי שבו שפע הטסטוסטרון יחד עם פעילויות מקשרות גבריות אחרות יכולות להתרחש ללא התערבות האישה.

 

כעת מגיע החלק החשוב:

5.הגבר מניח את הבשר על הגריל.

 

עוד רוטינה

6. האישה נכנסת פנימה לסדר את הצלחות והסכום

7.האישה באה כדי לומר לגבר שהבשר נראה נהדר.הוא מודה לה ושואל אם היא מוכנה להביא בירה נוספת בעוד הוא "מנפנף".

 

שוב חשוב

הגבר מוריד את הבשר מהגריל ונותן לאישה.

 

שוב רוטינה.

9. האישה מכינה את הלחם, רוטב, צלחות, סלט, מפיות וכו ומביאה לשולחן.

10. כשמסיימים לאכול האישה מורידה את הצלחות ורוחצת הכלים.

 

והחשוב ביותר:

11.כולם מודים לגבר ומהללים את מאמצי הבישול שלו.

12. הגבר שואל את האישה כיצד היא נהנתה מהערב החופשי שלה,וכשהוא רואה את תגובתה העצבנית, הוא מסיק כי יש כמה נשים שפשוט אי אפשר לרצותן...

 

נכתב על ידי , 17/6/2009 19:14  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צורבת* ב-20/6/2009 13:13




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)