לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

אוי, דיאטה


כן, לא פעם יצאתי בקצף שצף נגד אופנת הרזון שמטריפה את מיטב הנוער, ובעיקר את הבנות.

 

בנעורי עשיתי דיאטות לרוב עד שמאסתי בכך ופשוט השלכתי את המשקל מעל פני.

 

ידעתי שאני רחוקה מלהיות חטובה אבל כל זמן שזה לא הפריע לי התעלמתי, ותנחשו מה?

 

בזמן האחרון זה כן מפריע לי, מפריע מאוד.

 

אז כן, יש לי תירוצים לרוב, ואפילו פתק מהרופא, יש תת פעילות של בלוטת התריס שהחמירה לה חרש בגלל

 

תרופות אחרות שאני צורכת, ולאחרונה, בגלל הרגל שעדיין

 

לא החלימה לגמרי, אני זזה הרבה פחות וכל זה מצטבר

 

לעודפי משקל מיותרים שמכבידים עלי בעיקר כעת, לקראת

 

הקיץ המתקרב.

 

כמה תמונות שלי ושל לילי שצולמו רק אתמול היו הקש

 

ששבר את גב הגמל, אני כבר לא סתם מלאה, אני ממש

 

דבע ונמאס.

 

כבד לי ומעיק לי ולא כיף לי להסתכל בראי

 

אין צורך לשלוח עצות, אני יודעת מה עלי לעשות וזה

 

מסתכם בעיקר בשני דברים - לאכול פחות, ולזוז יותר

 

והייתי מוסיפה גם את התמונות שהכריעו את הכף, אבל אני

 

מתביישת מהפדיחה, תסתפקו בתמונה של הלוחמת

 

האמיצה שלנו.

 



וחוץ מזה ברצוני להוסיף תיזכורת שבעוד יומיים יחול יום ההבנ"ה, ומי שלא מבין מה זו הבנ"ה

 

מוזמן לעיין באתר שלהם.

נכתב על ידי , 15/5/2010 15:35  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צופה מהצד* ב-20/5/2010 13:09




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,692
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)