לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

עוד צרות בצרורות


ושוב אני נדהמת לגלות שבאמת צרות באות בשלשות, או שהחוק הזה תקף רק לגבי?

 

לפני כשבועיים מתקשר אלינו השכן שלנו ב'יערת הדבש' ומספר סיפור משונה ומבולבל על משאית שפגעה בסככה שמעל לחנייה שלנו ושלהם ושנבוא לראות.

חשנו לשם קצת עצבניים כי לפני רק חצי שעה יצאנו משם בדרכנו הביתה ואכן, משאית גדולה שהנהג שלה היה פזיז או חסר זהירות או אולי אפילו קצת מסטול עשתה פנייה לא מוצלחת ונגחה באחת מהקורות שמחזיקות את הסככה מעל הכניסה והחנייה שלנו. למזלנו השכנים שלנו לקחו ממנו פרטים והפעילו את הביטוח דרך בעלי המבנה (הוועד של המושב) ועכשיו מתקנים את הנזק, אבל העבודה מתנהלת לאט מאוד ועל הדרך הזיקו לאדנית עם מטפסים שטיפחתי כל החורף.

 

לפני כמה ימים נסעתי עם ג'ינג'י לעשות צילום ממוגרפיה. חנינו מול קופת חולים זבולון, מגלים להפתעתנו שיש להם עכשיו מתקן לתשלום על החנייה. מצד אחד עוד הוצאה, מצד שני בגלל התשלום מצאנו חנייה בלי בעיות. קנינו ב – 3 ₪ ממיטב כספנו שעת חנייה, (ממש זול, נכון?) הצמדנו את הקבלה לחלון כנדרש ועלינו לעשות את הבדיקה.

כשחזרנו נדהמנו לגלות על השמשה הקדמית דו"ח של עיריית ק. ביאליק שנתן לנו פקח חרוץ מידי, וגם קצת עיוור כנראה, כי הקבלה על תשלום החנייה היה מוצמד כראוי לחלון.

הייתה להם חוצפה לדרוש 100 ₪!

ניסינו למצוא את הפקח אך לשווא, וגם לא הצלחנו להתקשר לעירייה, ובסוף הסתלקנו משם, כועסים וממורמרים. בבית צילמתי מיד את הדו"ח והקבלה, כתבתי מכתב חריף למחלקת התנועה של העירייה, ושלחתי להם פקס, וליתר ביטחון גם  שלחתי הכל שוב בדואר רשום. למחרת קיבלתי טלפון מעיריית ק. אתא, שום התנצלות חלילה, הם יעבירו את המכתב שלי למחלקה המשפטית ונראה...



כיום כבר צבענו את הקיר ויש יותר צמחייה ועכשיו תהיה גם סככה חדשה, אני מקווה

 

כבר בסוף שבוע זה נחתה עלינו הצרה השלישית – גילינו אצל לוקה כלבתנו האהובה  מין התנפחות משונה מתחת לאוזן. היא המשיכה להתנהג כרגיל, וכנראה שלא חשה שום כאב, אבל מובן שהיינו מוטרדים מאוד וחשנו הבוקר לרופא. לדעתו זו מורסה והוא החליט לתת לה אנטיביוטיקה בזריקה ובכדורים, ולחכות עוד כמה ימים. אם המורסה תיעלם טוב, אם לא נאלץ לנתח.

נקווה שהכל יעבור בשלום והיא לא תיאלץ לעבור ניתוח. ואם מדברים על ניתוחים – אימא שלי עשתה ניתוח קטרקט. זה לא ניתוח מסובך והיא חזרה עוד באותו יום הביתה, למחרת אני מתקשרת לשאול מה קורה ומה שלומה, והיא עונה לי שרע מאוד והיא נורא מצטערת שעשתה את הניתוח. למה? כי עכשיו היא רואה יותר מידי טוב ומבחינה בכל הקמטים שצצו בפניה לאחרונה.

ועל זה נאמר – שאלה יהיה הצרות הכי גדולות שלה.



נכתב על ידי , 10/6/2012 16:31  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-16/6/2012 05:30




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)