לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

אוגוסט כבר פה!


ראשית אני רוצה למחות בעוז נגד קיצור החופש הגדול, זאת אומרת אחלה שקיצרתם אבל למה עכשיו, אחרי שהילדים שלי נפלטו ממערכת החינוך?

 

שנים זעקתי, התמרמרתי, הזעתי וסבלתי וכלום ודווקא עכשיו... זה לא הוגן עצבני

 

אז מה היה לנו עד עכשיו? המחאה בככרות מתה, הגזרות גוזרות, החום מתיש, החרדים צוחקים עלינו כל הדרך לישיבה והאירנים ממשיכים לאיים.

 

אבל לא אלמן ישראל - עדיין יש לנו את ט"ו באב ואת האולימפיאדה.

 

את כל חובבי הספורט אני מפנה לבלוג האולימפי של ישראבלוג ואגב מה הקטע עם הרצות שלבושות במין בגדי ים חושפניים כאלה? הן באולימפיאדה או על שפת הים?

 

ולחובבי הרומנטיקה אני יכולה להמליץ על ביקור במוזיאון ישראל המחודש בירושלים, היינו ונהנינו מאוד אם רק היו מוסיפים קצת יותר ספסלים באולמות התצוגה זה היה מושלם.

 

ובסוף אוגוסט מתחיל פסטיבל הדבש שימתיק לנו את השבועיים עד החגים אבל על זה בפוסט הבא



בתוך המוזיאון



ובגן הפסלים

נכתב על ידי , 6/8/2012 09:16  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צופה מהצד* ב-9/8/2012 22:11




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)