לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

ידיים שמאליות


כמה שבועות אחרי שאמצנו את הבנים התברר שיש לצץרץ נטיות שמאלניות. הוא היה אז רק בן שלוש ועדיין לא סגור על זה, ואני הייתי כל כך טרודה ולחוצה, לא עלה בדעתי לבחון באיזה יד הוא משתמש, היו לי מספיק דברים אחרים לדאוג להם אבל יום אחד העירה איזה דודה פולנייה, גננת לשעבר שהגיעה אלינו כדי לבחון את הצרה שהפלנו על עצמנו, שהנה הקטן משתמש כל הזמן ביד שמאל, וצריך מהר לעשות משהו, לקשור אותה למשל, כדי להחזיר אותו למוטב.

כל האינסטינקטים האימהיים שלי התקוממו מיד, אמרתי לה די בגסות - מאוד לא אופייני לי - שאצלנו לא קושרים ידיים לילדים, ושהוא מוזמן להשתמש באיזה יד שמתחשק לו, העיקר שיהיה מרוצה.

אחר כך סיפר לי ג'ינג'י שככה היה נהוג פעם בארצות הקומוניסטיות, לאלץ שמאליים להחליף צד, וגם הוא שנולד שמאלי נאלץ ללמוד להשתמש ביד ימין.

התייעצתי עם הגננת שהרגיעה אותי שזה בסדר, ואני צודקת, צריך לתת לילד להחליט לבד ולא יקרה כלום אם הוא יהיה שמאלי.

הדודה הפולנייה לא ביקרה אצלנו יותר, נעלבה כנראה, ואילו צץרץ התמיד להשתמש ביד שמאל ועד היום הוא שמאלי גאה, בעוד שג'ינג'י מתלבט עד עצם היום הזה בין ימין לשמאל. 

 

שמאלי וטוב לו

נכתב על ידי , 13/8/2012 08:21  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השמאליים
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כמעט גדולה ב-20/8/2012 22:00




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)