לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

שלוש משאלות


לאור האירועים האחרונים בחיי יש לי שלוש משאלות פשוטות מאוד – בריאות, בריאות ועוד בריאות.

בריאות לאבא שלי שהתחיל להרגיש רע בערב ראש השנה והתאשפז בבית חולים ביום השני של החג. יש לו חום וכאבים עזים בברך, כנראה איזה זיהום שלא ברור למה פגע לו דווקא בברך. דרך מאוד לא נעימה להתחיל שנה חדשה

 אוף

בריאות לבעלי שבדיקות הדם שלו הדאיגו את הרופא כל כך עד שזימן אותנו אליו כדי להתריע על המצב. אם הדיאטה דלת הסוכר לא תעזור ג'ינג'י יצטרך להתחיל עם תרופות, יש לנו שלושה חודשים, החל מרגע זה, כדי לחולל שינוי לטובה.

 חיבוק עצוב


הפרחים שקיבלתי לכבוד החג - באדיבות גינגי

ובריאות ללוקה שלנו שפתאום התחילה לצלוע. זה קרה במפתיע בטיול זריז שעשיתי אתה ועם הכלב החדש (שמהיום יקרא שמו טופי) חצי שעה לפני הנסיעה לרופא. נלחצתי מאוד ממצבה ומהחשש שנאחר והזעקתי את ג'ינג'י שיבוא לקחת אותנו עם המכונית. הוא הגיע חיש קל ועכשיו המושב האחורי של המכונית מלא בוץ ושערות. לא נורא, בשביל זה המציאו שואבי אבק. אחרי כמה שעות מנוחה המצב משתפר פלאים והיא חזרה לעצמה, אבל אם היא מתרוצצת קצת היא שוב מתחילה לצלוע.

אם זה לא יעבור נצטרך ללכת לוטרינר. עצוב 


ושימו לב לטביעות הבוץ על הרצפה

 

עכשיו ברור למה אני מתעלמת מהמשאלות הברורות מאליהן כמו שלום עולמי ובעיות פרנסה ומבקשת רק בריאות טובה לכל אהובי ליבי, עם כל השאר אני אתמודד כבר לבד קול

 

ופתאום נזכרתי – החלמה מהירה גם לאחיין שלי בארצות הברית הרחוקה שעבר ניתוח קצת לפני החג, וכיום שוכב בבית ומתענה מכאבים. תחלים מהר כליל ותחזור לעצמך השמח והקופצני.

חיבוק של הסוררת


ושימו לב לזנב של טופי בקצה התמונה

נכתב על ידי , 20/9/2012 09:22  
הקטע משוייך לנושא החם: 3 משאלות
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוסעת ב-26/9/2012 19:20




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)