לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

מדחי אל דחי


מאז שאיחלתי לעצמי ולמשפחתי בריאות המצב הבריאותי שלנו רק הולך ומדרדר.

צץרץ חזר מהצבא עם פצע לא נחמד על אמת ידו הלך, בשבת לרופא של קצין העיר, התבשר שיש לו מורסה וקיבל אנטיביוטיקה וגימלים.

השתתפנו בצערו אבל גם אנחנו לא נהנינו מסוף השבוע שלנו שכלל טיול לא ממש מוצלח בצפת (ביום שישי) ויום שבת מעייף ולא ריווחי שהיה רצוף מבקרים הזויים שהעדיפו לבלבל את המוח ולהציק במקום לקנות דבש.

בעוד אנחנו נאבקים עם המבקרים המזעזעים שנפלו עלינו בשבת ומתאכזבים מההתנהגות הלא נעימה שלהם ומהמנהג המרגיז שלהם לטעום המון דבש וללכלך הכל מסביב אבל לקנות מעט ככל האפשר אבא שלי נשאר לאכזבתו מאושפז בבית החולים גם בשישיבת. אחרי כמה ימים של עירוי אנטיביוטיקה הוא שוחרר סוף סוף ביום ראשון למרות שעד עכשיו אף אחד לא יודע מה הסיבה לכך שהוא קיבל זיהום בברך.

ביום ראשון יצאתי לחצר לנקות ולארגן מעט את הבלגן שעשו הכלבים ומשם המשכתי לשטוף רצפות ולעשות כביסה – ככה זה כשיש שני כלבים ושלושה גברים בבית.



לוקה וטופי והבלגן

 

למחרת קמתי עם גב תפוס וכאבים איומים כל פעם שניסיתי לזוז מהמיטה. לא הייתה לי ברירה, צץרץ נשלח לעשות את כל הסידורים והקניות במקומי וחזר עם חום ויד נפוחה.

אחרי הצהרים הוא החליט שככה אי אפשר והוא חייב לנסוע למיון כדי לקושש עוד גימלים, אבל פתאום אבא שלי מתקשר, יש להם פנצ'ר ברכב והוא זקוק לעזרה בהחלפת הגלגל. הזעקתי את ג'ינג'י שיצא לטייל עם הכלבים, לאכזבתם הוא קיצר להם את הטיול ונסע להורי.

צץרץ המתין בסבלנות עד שג'ינג'י יחזור עם הרכב מבית הורי, ובינתיים החשיך ואז התברר שהפנס הקדמי של המכונית שלנו לא עובד – האם היקום מנסה להגיד לנו משהו?

אני מקווה שלא כי זה בטח לא משהו נחמד.

אחרי שג'ינג'י רב התושייה החליף את הפנס נסע צץרץ בלווית עוגי ועוד חבר שלו למיון של בית חולים כרמל ממנו השתחרר אבא שלי רק אתמול.

לא מזמן הוא התקשר כדי לבשר שעשו לו בדיקות דם ואולי הוא יצטרך להתאשפז, תלוי מה יהיו התוצאות.

המשך יבוא, אני מקווה...

סמטת המשיח בצפת

 

 

עדכון - אחרי שהות ממושכת ומורטת עצבים במיון הוחלט לאשפז אותו עצוב

נכתב על ידי , 24/9/2012 22:35  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-29/9/2012 08:47




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)