לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

שחור ולבן


דווקא בחול המועד חטפתי איזה וירוס או משהו, אני מצוננת ומשופעת וכועסת על עצמי כי אם הייתי ממשיכה בשגרת הפרופוליס הרגילה שלי הייתי מתגברת בקלות או אפילו לא נדבקת כלל, אבל הבקבוק שלקחתי הביתה נגמר באמצע הקיץ והתעצלתי לקחת חדש והנה התוצאה.

 

צץרץ קיבל חופשת מחלה ממושכת והוא עושה בדיקות ומתרוצץ בין מרפאות צבאיות ובין לבין מתנהג כמו צץרץ - הבית כמרקחה, החדר שלו הפוך, הטלפונים עסוקים מאוד ואין יום בלי מריבות וויכוחים, בעיקר בינו ובין ג'ינג'י.

אני אוהבת את הילד הזה אהבת נפש אבל הוא חי בהילוך גבוה מידי בשבילי אוף

 

מקום הטיולים הקבוע שלנו עם הכלבים נכבש על ידי תיירים. לכבוד החג הקימו במה ויש הופעות חינם שמושכות מטיילים מכל קצות הארץ. כמו תמיד בחול המועד חלק גדול מהמטיילים הם דתיים וחרדים משפחות גדולות בלי עין הרע עם הרבה ילדים קטנים ואני פוחדת להסתובב ביניהם עם שני כלבים גדולים ומלאי מרץ.

בניגוד לדעה המקובלת לא כל הדתיים פוחדים מכלבים והמפגשים היחידים שהיו לי עד כה עם משפחות דתיות עברו בשלום ואפילו בנעימים. גם לוקה הפתיעה לטובה והניחה לילד אמיץ אחד ללטף אותה ולא התנגדה גם כשאחיו הפעוט והשובב חשב שהיא צעצוע וניסה למרוט לה את האוזניים.

 

ליתר ביטחון וכדי לא להסתכן אני מעדיפה להרחיק מעט בטיולים שלי וללכת למערות המנורה. לשם המטיילים עוד לא הגיעו, אולי כי יש המון מדרגות, אבל איזה נוף!

 

 




 

 

נכתב על ידי , 4/10/2012 05:38  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמשל2 ב-16/10/2012 07:57




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)