לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

בלי לחץ אימא


זה מה שצץרץ חזר ושינן לי לפני שהוא ארז את עצמו וחזר לבסיס. מאז יום כיפור הוא בבית בגימלים. קופץ מידי פעם לבית חולים עשר לפיזיותרפיה או ביקורת ושוב חוזר לנוח בבית. זולל טוסטים, מנסה לעשות כושר ובעיקר נח, רב עם אחיו, מדבר בטלפון, צופה בטלוויזיה, מבזבז כסף ועולה לנו על העצבים, והנה בדיוק ביום בו החליט הרופא שהוא כבר בריא התחילו הבלגנים בדרום.

יכול להיות שהם חיכו בסבלנות עד שהצנחן המהולל שלנו יהיה שוב כשיר לצאת לקרב?

הוא עוד הספיק ללכת לחתונה של אחות של חבר, וחשב שלמחרת יספיק להיות עוד פעם בפיזיותרפיה (יש לי חשד שהוא קצת נדלק על הפיזיותרפיסטית שהוא תיאר כחמודה), אבל טלפון דחוף מהצנחנים קלקל את התוכניות. הוא ארז סוף סוף את המדים, התגלח כמו שצריך, נעל את הנעלים האדומות שחיכו לו כל כך הרבה זמן, ותוך כדי כך הזכיר לי מידי פעם לא להיות בלחץ.

אמרתי לו שבסדר, ואין בעיות, אם כי האמת - שאני אחשוף רק פה, בבלוג שלי - היא שאני די בטוחה שבין שנינו הוא היה לחוץ קצת יותר. 



ובתמונה – צץרץ בתקופה בה הוא העדיף להיות קאובוי וטען בתוקף שהוא לא רוצה להיות חייל גיבור ולמות למען המולדת.

נכתב על ידי , 15/11/2012 08:20  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-25/11/2012 01:58




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)