לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

שרביט אסטרולוגי


קנקנן תה העביר לי שרביט אסטרולוגי ולמרות שאני לא כל כך מאמינה באסטרולוגיה החלטתי להיענות לאתגר ולקחת את השרביט אבל אני מתקשה לענות תשובות אובייקטיביות לגבי עצמי ולכן החלטתי לענות על מזל סרטן שהוא המזל של אימא שלי – אחד האנשים המוכרים לי ביותר בעולם.

 

מזל סרטן

1. מושפע מהאווירה בסביבתו ומשקף אותה במצב רוחו  ( 8   )

2. רגישות גבוהה ( 5   )

3. התכנסות וצורך בתחושת ביטחון בחיק המשפחה (  9  )

4. חוש אימהי מפותח ויש רצון להגן, לטפל ולהעניק (  9  )

5. רומנטי, קשור לבן הזוג ונהנה לטפל בו (  9  )

6. מופנם ורגיש ( 8   )

7. אוהב ללמוד נושאים שמעניינים אותו וקרובים לליבו (  8  )

8. חשוב לו לקבל תמיכה ואהדה ללא ביקורת כשהוא צריך להגן על עצמו הוא הופך לתוקפני (  5  )

9. מצפה שיבינו אותו (  9  )

10.מחפש סיבות הגיוניות (  6  )

11. מעדיף חברה סגורה ומשפחה חמה ( 9   )

12.מתאימה לו קריירה בתחום הנתינה והרגש (בעבודה סוציאלית, מזון, הארחה) אחריות (ביטחון וניהול ומחשבים) (  9  )



אימא שלי היא דוגמה מוצלחת לכך שאסטרולוגיה צודקת לעיתים קרובות אבל לעומת זאת בעלי שנולד במזל דגים ואמור להיות אינטואיטיבי רגיש ואמנותי הוא ממש לא, אז לך תדע?

עוד דוגמה מבלבלת – דודה שלי שנולדה כמוני באותו תאריך אם כי היא מבוגרת ממני בחמש שנים ושבוע ובאמת תולדות חייה דומות למדי לשלי. גם היא אימצה ילד וגם לה היה קשה מאוד ללדת אם כי ילדה לבסוף בת אחת, כמוני. גם הבן שלה נפצע בצבא ועד היום מתקשה להתאושש וגם היא נשואה לחבר הראשון שלה שכמו בעלי גם הוא ממוצא רומני. כמוני גם היא מגדלת שני כלבים אבל אצלי השיגעון של הכלבים התחיל לא מזמן ואצלה הוא עניין ישן ותמיד היו לה כלבים. מקריות? השפעת הכוכבים? מי יודע.

אין לי מושג למי לתת את השרביט ולכן אני מעבירה אותו למי מקוראי שיתחשק לו להרים אותו. 



נכתב על ידי , 26/11/2012 06:22  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר. ב-3/12/2012 10:14




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)