לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

שמחות קטנות


סוף השבוע האחרון לא היה מוצלח כל כך. הרבה הוצאות ומעט הכנסות. לא רק שאחרי חג השבועות יש פחות מכירות אז בסוף השבוע האחרון החליטו לעשות באלוני אבא - שם נמצא מרכז המבקרים שלנו – מרוץ, לא הצלחנו להבין אם של אופניים או רגלי, אבל בכל מקרה סגרו את הכביש. בגלל המרוץ הלא צפוי הזה באו אלינו מעט מאוד אנשים בשבת והיינו בלחץ כספי, וכמובן שדווקא השבוע המכונת הכביסה התקלקלה פתאום.

באוקטובר הקודם השקענו בה 900 ₪ כדי לשפץ לה את המנוע והנה, היא שוב מקולקלת.

המתקן המסור שלנו פירק אותה והשתדל מאוד להשיב אותה לחיים אבל לא הצליח. כדי שהיא תחזור לעבוד צריך לשפץ את הכרטיס שלה וזה סיפור של יותר מאלף ₪ התייעצתי בג'ינג'י שהיה באיזה כנס בבר-אילן (כנס הוקרה למתנדבים של ידיד לחינוך) והחלטנו שקודם נברר מחיר של מכונת כביסה חדשה, ואז נחליט.

הטכנאי אמר שגם הוא במקומי היה מתלבט מה לעשות והודיע שמחיר ביקור הוא 250 ₪ שכמובן לא היו לי ולכן שלפתי את הנרתיק בו אני מחזיקה את פנקס הצ'קים מתחילה לנסח במוחי התנצלות שאני יכולה לתת לו צ'ק דחוי לתחילת החודש כי... והנה הפתעה - גיליתי 400 ₪ שדחפתי לשם כנראה בהיסח הדעת, אולי בשבת, ושכחתי אותן.

זה לא היה סכום גדול אבל הרגשתי כאילו זכיתי בפיס. בדרך כלל כספים מפתיעים אותי לרעה, ויש לי תמיד פחות מידי מהם, והנה כסף שפשוט צץ לי בארנק בדיוק כשהייתי זקוקה לו, נדיר מאוד אצלי, ולא רק ששילמתי לטכנאי במזומן אלא גם נשאר לי די כסף להסתפר, איזה כיף!


מבט מסטלה מאריס
הנוף של הים התיכון ממנזר סטלה מאריס

נכתב על ידי , 28/5/2013 11:35  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-8/6/2013 18:52




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)