לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

שהחיינו!


סוף סוף, בשעה טובה ומוצלחת עוגי סיים את הקורס שלו.

 

זה היה ארוך ומתיש, רצוף משברים בעיות ותהפוכות, אבל בנחישות וברגישות - וכשלא הייתה ברירה גם בצעקות ובאיומים - עמדנו בפרץ ולא הנחנו לו לוותר ולפרוש.

התחלת, תסיים, זו הייתה הססמא ולמרות שהיה לו קשה לקום בבוקר והוא שנא ללמוד בישול אסייתי ולא תמיד הסתדר עם השף הייקה הוא אזר כגבר חלציו וסיים וקיבל תעודה ומהיום הוא חופשי ויכול לעבוד כמה שעות שירצה וללכת לאן שיחפוץ.

 

למרבה השמחה הוא גם מצא לו עבודה במקום שעושה הרבה בשר, כמו שהוא אוהב וזה אפילו קרוב לבית ואחרי שאקנה לו את הסמרטפון החדש בו הוא חושק הוא יהיה מאושר עד הגג לפחות לרבע שעה מוציא לשון

 

חוץ מזה אני עסוקה עד השמיים, עובדת ומתרוצצת וכמו תמיד בקיץ גם מזיעה בשפע וסופרת את הימים עד לסוף החודש. ביום שישי האחרון של חודש יוני אני נוסעת לי לחו"ל ומשאירה מאחורי את כל תלאות היום יום ומקווה למצוא את הבית עומד על תילו ואת ג'ינג'י והכלבים בריאים ושלמים.

 

 


עוגי עם אימא הגאה
 

נכתב על ידי , 11/6/2013 19:37  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-19/6/2013 15:28




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)