לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

בלי אינטרנט


מפאת גילי והוותק שלי בעולם אני לא צריכה לדמיין לעצמי עולם ללא אינטרנט. את רוב חיי ביליתי בעולם שלא היו בו טלפונים ניידים, מחשבים אישיים או אינטרנט ואיכשהו אני ושאר בני דורי שרדנו והגענו עד הלום.

אין ספק שהאינטרנט הפך את החיים לקלים הרבה יותר, ולפעמים ממש חבל לי שהיה עלי לצלוח את הלימודים בתיכון בלי דוד גוגל הטוב והחכם, ושנאלצתי לכתוב עבודות במו ידי ולא יכולתי להקליד אותן כמו שאני מקלידה למשל את הפוסט הזה.

בזכות האינטרנט אני יכולה לבדוק את מצב חשבון הבנק שלי מתי שארצה, וגם להעביר כספים מפה לשם (בדרך כלל מהחשבון שלי לזה של הצנחן שלנו) בכל שעה של היום או הלילה. אני יכולה לשלם חשבונות באינטרנט ולדעת מה מצב הקטסטרופה בכרטיסי האשראי יום קודם - חוסך המון זמן ועצבים.

כשיש לך אינטרנט קל מאוד לבדוק עובדות, לברר פרטים, לדעת מה קורה בכל מיני מקומות, ולהרגיש שכל העולם נמצא בקצות האצבעות - תענוג גדול בעיקר לבני הדור שלי שזוכרים עדיין איך זה היה פעם.

נכון, האינטרנט מייצר המון זבל ורעש אבל מי שיודע להשתמש בו בתבונה ולא מתמכר למשחקים זוללי זמן (או לפורנו) חוסך המון זמן והתרוצצות.

 

אני מתכוונת לטוס לפולין בסוף השבוע הזה ומאחר ואין לי סמרטפון, ואני לא מתכוונת לסחוב איתי לפטופ אצטרך להסתדר שבועיים בלי אינטרנט, אני משוכנעת שאשרוד את הניתוק בקלות, ואולי אפילו אהנה מהשלווה. מה שקצת מדאיג אותי זה שבעלי הטכנופוב לא יוכל לבדוק את מצב חשבון הבנק כי הוא מסרב להתעסק עם המחשב, ועל סקייפ אין בכלל מה לדבר, הוא מתעקש לא להבין בזה כלום. מילא, זה רק שבועיים וסביר להניח שהזוגיות שלנו ומשיכת היתר בבנק יחזיקו מעמד גם אם לא נבדוק כל כמה ימים מה שלומם.



טופי, יפיוף הבית, משגיח על האורחת המלאכית

 

ולסיום, ובלי קשר לנושא החם, תמונה של הכלבה שאימצנו. על פי השבב שלה שמה אנג'ל אם כי עלי להודות שאין לה אופי מלאכי במיוחד, היא די רגזנית ורטנונית, אבל יכול להיות שהנרגנות שלה נובעת מכך שהיא סבלה מאוד עד שהגיעה אלינו?

היא מתמודדת כיום עם רגל שבורה וגבס ולוקחת אנטיביוטיקה פעמיים ביום, ואם לא די בכך היא צריכה להתמודד עם עוד שני כלבים זרים, צעירים ממנה (היא בת שש) והרבה יותר גדולים ממנה. ואם לא די בכך כל כמה ימים מחליפים לה תחבושת תחת טשטוש, אבל היא מתמודדת באומץ עם הצרות האלה ולמרות התחבושת היא די זריזה - עולה ויורדת, נכנסת ויוצאת ומאוהבת קשות בג'ינג'י שהציל אותה ומתעקשת לישון למרגלותיו כל הלילה.



אנג'ל והנעלים של ג'ינג'י



נופשת לה כחום היום ומחכה לג'ינג'י שיבוא הביתה

נכתב על ידי , 24/6/2013 13:22  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-6/7/2013 14:24




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)