לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

גינת כלבים


להיות בעל כלב ועל אחת כמה וכמה בעלת שלושה כלבים זה קצת כמו להיות שוב אימא לילדים קטנים. כמו ילדים כלבים זקוקים לסדר יום קבוע, אי אפשר לצאת מהבית בלי לחשוב מה יהיה עם הכלבים, מי יטפל בהם אם נעדר יותר מכמה שעות, וכמו ילדים גם הם זקוקים בילוי אחר הצהרים עם חברים. בשביל זה יש גינת כלבים.

לצערי בקריה שלנו יש רק גינת כלבים אחת קטנה מידי ורחוקה מידי אבל למזלנו יש לנו שמורת טבע רחבת ידיים וגן לאומי ממש מתחת לבית. במשך היום הגן שייךלמבקרים ולמטיילים אבל אחרי שש בערב השערים נסגרים ולמקום מגיעים בעלי הכלבים ומידי פעם חתןכלה אחד או שניים שבאים להצטלם על רקע העתיקות הפוטוגניות של בית שערים.

כבר משעה חמש בערב הכלבים מתנערים משנת הצהריים שלהם ומתחילים לפטרל סביבי בחוסר מנוחה. הם מתאפקים בקושי עד שאני שותה את הקפה של אחר הצהרים אבל ברגע שאני מניחה את המאג בכיור וגורבת את הגרביים הם נתקפים תזזית ולא נרגעים עד שאני נועלת נעלי התעמלות ואנחנו שמים את פעמינו החוצה, לטיול.

אנחנו עושים סיבוב ארוך בשדות ומסיימים אותו בדשא של בית שערים, שם אנחנו נפגשים עם כל החברים והחברות, קופצים ומשתעשעים ונהנים עד שמתחיל להחשיך ואז אנחנו הולכים הביתה לארוחת ערב ולמנוחה.



נו, מתי נגיע?

 



לטיול יצאנו

 



שלום חברים, מה שלומכם היום?

 



כמה דשא!

 



צמאים נורא אחרי המשחק

 





התעייפתי, תנו לשאוף רוח

 



גם אני

נכתב על ידי , 28/8/2013 19:35  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צופה מהצד* ב-1/9/2013 19:34




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)