לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

עוגן הרם!


היום, אחרי הרבה הכנות, תכנונים, שיחות, לבטים בטלפון וחפירות אין סופיות הפליג לו צץרץ עם שלושה מחבריו הטובים לטיול באניה של מנו ספנות.

הוא עבד קשה במשתלה (זו עבודה מועדפת) כדי להרוויח כסף, וכל זמן שהזיע והתייגע בסחיבת שתילים תכנון בקפידה את הטיול והיום הוא יצא.

הילד הקטן והמבולגן שגידלתי התבגר, למד לארוז מזוודה ולתכנן תוכניות ולדאוג לכל הפרטים. הוא גם ענה בחיוב להצעת עבודה בקבע, ויש סיכוי טוב שהעניין עוד יתממש, אבל גם אם לא הוא כנראה ימצא לו עיסוק אחר ויסתדר בחיים.



עוגי לעומתו אמנם עובד אבל מצליח להסתבך כל הזמן מחדש. ביום שישי שוחרר מבית החולים וייקח עוד זמן מה עד שיוכל לחזור לעבודה. היום מסר סופית את מפתחות הדירה ששכר והוא שוב בבית ועוד יש לפניו טיפול שיניים לא נעים... 

גם חמותי לא עקרה עדיין מביתה ליחידת הדיור. היא מסרבת לעזוב לפני שתשכיר או תמכור את ביתה מחשש שיקרה לו משהו אם יישאר ריק. באמת מוזר, ובכלל עם הגיל היא נעשית משונה יותר ויותר. הצעתי שנשכיר את יחידת הדיור לזמן קצר, חודשיים שלוש כדי שלא תעמוד סתם ריקה והיא התרגזה נורא כי מה פתאום שיגורו שם אנשים וילכלכו לה.

ג'ינג'י ניסה לפייס אותה ולהסביר שכמובן שניקח מנקה ונסדר הכל לפני שהיא תגיע, אבל אין עם מי לדבר. ובינתיים הדירה עומדת ריקה ואנחנו מוותרים על כורחנו על הכנסה שדי חסרה לנו. מצד שני אולי זה לטובה כי החצר נראית כמו מחסן גרוטאות, עניין חדר הקירור והמחסן החדש נסחבים לאט לאט ואני מקווה שעד החגים נסיים הכל, נחזיר את כל הציוד של המכוורת למחסן ולחדר הקירור ונתחיל לחיות בצורה מסודרת יותר.

הבוקר, בדיוק אחרי שג'ינג'י נסע לנהרייה לסדר משהו בשביל אימא שלו, צץ פתאום טכנאי הקירור וטען שהוא דיבר איתי והודיע לי שהוא מגיע היום. אין לי מושג עם מי הוא דיבר אבל זאת לא הייתי אני, והופתעתי מאוד מבואו. גם ג'ינג'י התבאס כי הוא אוהב להשגיח על פועלים שעובדים אצלו. היה גם עניין מוזר מאוד עם המפתח של המחסן שנעלם פתאום ואילו המפתח השני היה אצל החשמלאי שטרם סיים לעבוד ושמר את המפתח אצלו. מזל שהוא הגיע אחרי כמה דקות ופתח את המחסן.

כל הסידורים והתיאומים והארגונים הולכים לאט לאט ועם המון תקלות ואי הבנות, וזה שכל כך חם ודביק ולח וכל תנועה מגירה פלגי זיעה רק מחמירה את מצב הרוח ואת העצבים.

הלוואי והייתי בפולין עכשיו, נהנית מגשמי קיץ ומקרירות משיבת נפש ורואה שדות ירוקים במקום קוצים צהובים ועצים מאובקים.

 



מקוב פולין

נכתב על ידי , 31/8/2014 13:17  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברני ב-13/9/2014 01:20




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)