לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

הכנות לחורף


אחותה הצעירה של אימא שלי, להלן הדודה שלי, חוגגת יום הולדת חמישה ימים לפני. היא נולדה חמש שנים לפני ותמיד הרגשתי שהיא יותר אחותי מאשר דודה שלי.

בילדותי גדלנו יחד פחות או יותר וזמן מה היא אפילו גרה אצלנו כי סבא וסבתא עברו לנתניה ולא רצו להעביר אותה כיתה באמצע השנה.

השנה החליטה אימא שלי להזמין אותנו למסעדה כדי לחגוג לשתינו יום הולדת. הלכנו למסעדה בה חגגתי את יום הולדתי החמישים, יום הולדת די אומלל שאני מעדיפה לשכוח. למרבה השמחה בעלי המסעדה התחלפו והאוכל היה הפעם נפלא וטעים מאוד וגם המתנה שקיבלתי הייתה נחמדה ומוצלחת. ג'ינג'י לא יכול היה להגיע ובמקומו בא איתי צץרץ וגם הוא נהנה מאוד. אחרי האוכל החלטנו לנסוע לקניון אלונים כדי שאני והדודה נקנה בגדים על חשבון אימא – רעיון שלה.

למרבה הצער אימא שלי הצליחה בטעות לסגור לי את דלת המכונית על היד. הנזק לא היה נורא אבל הכאב הוציא לי את החשק לעשות קניות ולכן חזרתי הביתה והלכתי לעשות קניות למחרת.

קניתי בגדים יפים ופרקטיים (לא תמיד זה הולך יחד) ושמחתי מאוד לגלות שאת הטרנינג החורפי הנוח שדרגו לחליפת בית. קניתי אחד ואני צופה שיהיה לי חורף אלגנטי, נעים וחמים. קניתי גם שמיכת פליז נחמדה בפסי זהב ושחור. היא כל כך רכה ויפה... מתי כבר יתחיל להיות קר?

הקניה הכי זולה והכי מוצלחת הייתה של מאריכי חזיה. אני לא אפרט כי מי שמבינה מבינה, ומי שלא (כן גברים הכוונה אליכם) לא צריכים להבין. במחיר של 10 ש"ח לחתיכה קניתי נוחיות ורווחה ואני מתפלאת למה גיליתי את הפטנט הנהדר הזה רק עכשיו.


 

למחרת נסענו ג'ינג'י ואני לקנות את זכוכית המגדלת שזממנו עליה עוד מהשבוע שעבר. לאכזבתנו לא הייתה זכוכית מגדלת עם תאורת לד אלא רק עם ניאון אבל היה לנו דחוף לרכוש אותה כדי להתחיל בתהליך הכנת המלכות ואחרי שבדקנו חזור ובדוק החלטנו שהגדלה של פי חמש זו זכוכית המגדלת הנחוצה לנו וצדקנו. היום עבדנו איתה והיה תענוג לראות איך פניו של ג'ינג'י מאירות בנחת כשראה כמה קל ונעים לעבוד כשיש לך תאורה והגדלה נכונים. עד היום הוא עבד עם סכין גילוח אבל גיליתי לו שיש סכין סקלפל נוחה מאוד שעדיפה על סכיני גילוח ונהניתי לראות שצדקתי.

הוא חותך את התאים עם הביצים של הדבורים ואני אחראית להדביק אותם בתוך מלכון. החלטתי להשתמש בדונג דבורים נמס שנשאר לנו מהנרות שעשינו עם ילדים בחנוכה וזה עבד מצוין.

עכשיו צריך לחכות כמה ימים ולראות כמה מהביצים יתפתחו למלכות וככה נוכל לעשות נחילים חדשים בלי לרכוש מלכות יקרות. חוץ מזה ניקיתי לבד את מיכל הדונג שהיה ממש מטונף ונשאר עוד לנקות את הצנטרפוגה ואת הסכין החשמלית ואפשר להכריז שהחורף התחיל!


נכתב על ידי , 30/10/2014 19:36  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-9/11/2014 20:57




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)