לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

לכו לבחור, מפונקים!


מאז שהוחלט שהולכים שוב לבחירות שמעתי יותר מידי אנשים אומרים בהתרסה שהפעם הם לא מתכוונים להצביע. זו המחאה האידיוטית שלהם על זה ששוב הולכים לבחירות.

אין לי די מילים להסביר עד כמה התגובה הזו מטופשת וילדותית. מה אתם, ילדים בגן? שברו את הכלים ולא משחקים?

אחת הסיבות לכך שכל הזמן שולטות בנו ממשלות ימין הזויות שכל מה שיש להן בראש זה להקים מחדש את בית המקדש ושימות העולם' או להמשיך להעשיר את החברים העשירים מידי שלהם על חשבוננו זו הילדותיות המפגרת הזו של מצביעים מהצד השפוי של המדינה. אני בכוונה לא קוראת להם שמאל כי משום מה בארץ שמאל נעשה שם גנאי, למרות שאם תפרט סעיף אחרי סעיף מה 'השמאלנים' האלה רוצים תגלה שהם סך הכל רוצים שנחזור לשפיות.

כלכלה שפויה שבה אנשים עובדים יכולים גם להתפרנס בכבוד, זוגות צעירים יכולים לקנות דירות, והיחסים הבינלאומיים שלנו עם הידידה היחידה שלנו בעולם, חוץ ממיקרונזיה, לא עולים על שרטון בגלל שאנחנו ממשיכים לשפוך כסף על השטחים שיום אחד נחזיר, ועוד לא אמרתי מילה אחת על הר הבית שפתאום נעשה נושא בוער, ממש לא ברור למה ומה נעשה דחוף פתאום לכל כך הרבה הזויים לעלות לשם? אה?

מרתיח אותי שחבורת המתפנקים העצלנים האלה שמוכנים לנסוע עד ברלין בשביל מילקי מגעיל לא יכולים להזיז את התחת העדין שלהם עד לקלפיי. לעמוד בתור בדיוטי פרי יש לכם כוח וסבלנות ולעמוד בתור להצביע על העתיד שלכם אין?

אתם יודעים מה תשיגו במחאה הטיפשית הזו של 'לא נאה לי להצביע'? תקבלו שוב ערמה גדולה ומסריחה של צ'יקן שיט ישר לפרצוף, זה מה שתשיגו.

עצבני עצבני

ואם אני אשמע עוד פעם שאין מי שיחליף את נתניהו אני אצרח מרוב עצבים. אם מצאו תחליף לענק כמו בן גוריון ימצאו תחליף גם להוד קיסרותו ביביהו.

נכתב על ידי , 4/12/2014 16:46  
הקטע משוייך לנושא החם: בדרך לבחירות
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-19/12/2014 09:44




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)