לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

גם אני בנביאים


בזמנו, בתקופה החשוכה של טרום כחלון היינו משלמים סכומי עתק לחברות הסלולר. היו לנו שלושה מתבגרים בבית, הם דברו בלי חשבון ואנחנו שילמנו ובכינו ובעיקר לא הבנו על מה בדיוק אנחנו משלמים. כמה שניסינו יותר להבין את החשבוניות המסובכות ההן ככה הבנו פחות.

אני זוכרת מריבות וצעקות ועצבים וחוסר אונים סביב החשבונות המנופחים ההם, ובעיקר תחושה הולכת ומתגברת של תסכול וזעם כי לאט לאט הבנו שפשוט גוזלים אותנו בלי רחמים.

היינו נוסעים למשרד של אורנג' בחוצות המפרץ, משרד מרווח והדור, מנסים להוריד את המחירים ולהבין את החבילות המבלבלות שלהם, להתמצא בסבך הנוראי שהם יצרו, ולהתווכח עם הצעירים הרהוטים והבטוחים בעצמם שהבטיחו שמים וארץ, וטלפונים סלולריים נוצצים וחדישים, ועל הדרך שיקרו ותיחמנו ובלבלו אותנו ופשטו לנו את העור.

אחר כך הגיע כחלון, כולנו קיבלנו קצת יותר שכל, הבנו שאסור לקנות מכשירי טלפון מחברות הסלולר, ושלחתום התחייבות ל- 36 חודשים על מכשיר מעפן זו שטות מאין כמוה, ובין כה וכה הילדים גדלו וכבר היו להם חשבונות משלהם וכרטיסי אשראי משלהם, ולפחות העול הכבד הזה ירד מעלינו.

אני עוד זוכרת את עצמי צועקת בזעם על אחד מעובדי סלקום, נדמה לי, שאין מצב שאני אחתום לו על משהו כי אני לא מאמינה לאף מילה שלו ושלא יבטיח לי שהמסלול החדש שהוא רוצה להחתים אותי עליו יוזיל לי עלויות כי הם כולם שם שקרנים ורמאים ויום אחד הם ישלמו על זה.

מסתבר שבלי ידיעתי  נזרק מפי דבר נבואה והיום היא התגשמה. קיבלנו חשבון מאורנג' - חברה שכבר שנים אין לנו שום קשר אליה. בהתחלה נלחצתי והתרגזתי כי ראיתי שכתוב שם - לתשלום 199 ש"ח.

מה הם רוצים עכשיו? חשבתי בעצבים ורצתי לג'ינג'י להראות לו את החשבון. הוא בדק אותו היטב ובסופו של דבר, אחרי התעמקות ממושכת, אמר שיכול להיות שזה בעצם זיכוי, שהם רוצים לשלם לנו ולא שנשלם להם.

לא יכול להיות אמרתי מיד, ממתי אורנג' מחזיר כסף? נזכרנו יחד כמה כסף שילמנו להם ואיך הם הצליחו לבלבל אותנו עם התוכניות והמסלולים שלהם וכמה שמחנו לאידם כשקפצנו לשם בפעם האחרונה לסגור לגמרי ולחלוטין את החשבון של צץרץ שעשה שטות וקנה מהם סמרטפון (ושילם עליו שלוש שנים ארוכות ומיותרות) וראינו שהמשרד הענקי וההדור שלהם התכווץ בחצי וגם הצוות קטן מאוד ונעשה יותר מנומס ופחות שחצן.

למחרת הוא התקשר לאורנג', השיג אותם בקלות יחסית, וגילה שכן, הם חייבים לנו כסף והם משלמים לעוד הרבה לקוחות אחרי שהפסידו באיזה תביעה ייצוגית. אם לא היינו מתקשרים ואומרים להם לאן להכניס את הכסף הוא היה נשאר אצלם כי הם בטח לא היו מחפשים אותנו, וכל האנשים שעברו דירה או שסתם לא קיבלו את המכתב שלהם גם לא יקבלו את מה שמגיע להם (כי למה שהם יתאמצו לתת למישהו כסף?) אבל מי שכן התקשר לברר יקבל החזר ישר לחשבונו.

ואם כבר מדברים על בשורות טובות שמגיעות בדואר. לא בדקנו את תיבת הדואר שלנו במשך כמה ימים כי ירד גשם בלי הפסקה והתעצלנו לעלות במדרגות ולבדוק וזו הייתה טעות חמורה. תודה רבה מקרב לב לדואר שממשיך לעבוד גם בגשם ובקור חיבוק של הסוררת הגיעו שני צ'קים שמנמנים שעזרו לנו מאוד לרפד את החור בחשבון, הגיעו כל מיני חשבונות וקבלות חשובות, ואחרון חביב - סוף סוף הגיע המעיל הנכסף שעוגי הזמין לעצמו וכבר ויתרנו עליו. אותו מעיל בלי הלוגו של אדידס בטח היה עולה רק חצי, אבל עוגי חשק מאוד בלוגו הזה ומאחר וזה הכסף שלו זכותו לשלם מחיר מופרז. אמרנו לו שיתחדש ונשמנו לרווחה שסוף סוף, אחרי שהסתובב כל הזמן רק עם קפוצ'ון, יש לילד מעיל חם עם כובע.

 



זה המעיל הנכסף!

 

נכתב על ידי , 13/1/2015 10:35  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צופה מהצד* ב-19/1/2015 10:11




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)