לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Fuck milk, got beer?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


אני לא באמת מבינה מאיפה הגיח לו פתאום הרצון לכתוב, נטשתי את הבלוג כבר מזמן ולא הייתה לי שום סיבה לחזור לחיקו. כנראה השעמום התחיל להראות אותותיו ובקרוב איאלץ לגרד לעצמי את העיניים עם כפית רק למען העיסוק.

זה לא שיש לי מה לספר, או בעצם להיפך, יש יותר מדי ואין למה. רק אכתוב כאן שאני די מרוצה מהשגרה האופפת את חיי בתקופה האחרונה (כנראה זה גם לא ישתנה עם הפז"מ) והדבר המבאס היחידי זה שבאותם ימים כמו עכשיו, ימים של חופש מצבא, אני מוצאת את עצמי משועממת מול המחשב, מנסה להבין את מהות קיומי.

חפרתי מספיק לחודשיים הקרובים, תצטרכו להיסתפק במה שיש.



משמאל
נכתב על ידי ~Psycho~ , 7/6/2008 19:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~Psycho~

בת: 19

ICQ: 300991428 




13,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Psycho~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Psycho~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)