לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע עם אברהם XD


זה הבלוג שלי. לא מוצא חן בעינכם? אאוט!

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

עכשיו טוב :)



ואו ממש הרבה זמן לא הייתי פה!! :) [כבר שחכתי מה זה לכתוב בבלוג :D]


אז מאז הפעם האחרונה עבר עלי הרבה..
הספקתי להתאהב, להבין שיש לי את החברות הכי מושלמות בעולם, להתאהב במישהו שמאוהב בי אבל הוא לא רוצה חברה [כן גם אני לא הבנתי את הקטע הזה], לריב עם ידיד ממש ממש טוב שלי, להתחדש בכל מיני דברים [בגדים,נעליים ועוד כל מיני],להיות חולה [טוב זה לא נחשב D:] ועוד הרבה דברים...

עכשיו אני כבר בכיתה י"א... [בוגר שכמותי]
זה הרגשה שונה.. אנשים כל הזמן מנסים להכין אותי "השנה הזאת זאת השנה הכי קשה" "אין זמן לנשום"... וזה דיי מעצבן כי וואלה התחלתי את כיתה י"א [למרות שאני למדתי רק שבוע אחד] וזה לא כזה קשה.. אני לא מרגישה בנתיים שזהו אין לי חיים ושאני צריכה ללמוד כל היום..
אבל אני מפחדת שזה יבוא בבום... שפתאום לא תהיה דרך חזרה.. ואני אצטרך להיכנס למרוץ המטורף הזה שניקרא בגרויות.

אני מקווה שהשנה הזאת תעבור חלק בלי שום תקריות לא נעימות... כבר עברתי בגרויות בחיים שלי D: [אהממ100במתמטיקהאהממ]
אני אצליח זה קטן עלי D:

אז בברכת שנה טובה ומוצלחת לכולם עם הרבה הצלחות,חוויות,אהבות חדשות,חברים חדשים ולמידה פוריה ונעימה :)
-נעם :)-
[הבוגרת]




נכתב על ידי , 4/9/2009 13:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני,נטע ושאר הירקות XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני,נטע ושאר הירקות XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)