לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה היא כמו קסם


אך קסם לפעמים הוא אשליה

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 3529066576 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009


פוסט סגירה .

וואי , כמה שיש לי לספר כ'כ הרבה אבל אף פעם לא יוצא לי . \= 

הבלוג הזה היה חלק מאוד גדול מכיתה ו' ה-שנה !

רשמתי בו הכל גם מה שעד כמה שהיה לי קשה . . .

אני התבגרתי , השתנתי והכל הכל כ'כ שונה עכשיו משנה שעברה , למשל כאלה שפשוט לא שמרתי איתם על קשר , אני בחברה חדשה . וטוב לי !

מסר אחרון ? 

תמיד הייתי עם הבלוג , ואהבתי את הפוסטים ואת התגובות . אני אוהבת אותו מאוד ותמיד היה כיף לי ומאוד נהנתי לעדכן פה , אני מעריצה את מי שכן היה לו אכפת , וכן נכנס , והגיב , והתעניין .

אני רק רוצה לומר , שהבלוג עצמו לא נסגר אני פשוט לא מעדכנת .

אז מסר לכל מי שייכנס עוד חודש,חודשיים,שנה !

שיש כאלה שיודעים שהם יודעים שהם חשובים לי ושיודעים שאכפת לי מהם , שהם האחרונים שרוצים שאני אפגע בהם , כל אלו . בהצלחה בהכל . ושתמשיכו להיות מ ד ה י מ י ם .

אז א' קיצר , זאת חטיבה עכשיו , כל אחד והחברה שלו . יש כאלו שיעדיפו פשוט לנתק איתי קשר ולהתעלמם ממני , בבקשה . (:

כאלה שבאמת אכפת להם , תמיד יהיו איתי ויתמכו בי (((: 

כשיחזור לי החשק לחזור ולעדכן , אתם תראו . #

נ ו ע ה . ( :

תחפשו אותי במקושרים ובאייסי (:

 

נכתב על ידי , 12/11/2009 15:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה (; ב-30/4/2010 23:48
 





9,589
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועה,P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועה,P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)