לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my_life_XD


בלוג על החיים שלי אני כותבת שירים ועוד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008









אני לא יכולה יותר

ממש קשה לי בחיים האלו

אני מרגישה שאיין באמת אנשים שאני חשובה להם

שאני סתם

סתם מישהיא שאולכת מאחורה

מישהיא לא קשורה

יש אנשים שאומרים לי שהם אוהבית אותי

אבל אני לא מרגישה ככה

אלו שאומרים לי את זה אחרי זה בדרכלל פוגעים בי בצורה נוראה

ממש עצוב לי

 

ישש קיבלתי במיבחנים:

70 בצרפתית

68 בתנך

89 בספרות

 

יחסית ציונים טובים

 

יומים של חופש

היו לימודים אבל רוב המורות היו חולות הו בטיול

אז שיחררו אותנו מוקדם

 

 

ישלי כיתה כולכך מפגרת

ילדים בכיתה ז כולכך טיפשים

לא שאני לא בכיתה ז

אבל אני יותר גדולה מהם

ומיתנגת שונה

והם דביליים

כולכך מעצבנים אותי

אני יוצאת מבית ספר עם תחושה שגם בכיתה לא סובלים אותי

נכתב על ידי ira_my_life , 20/11/2008 20:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 








היום כתבתי הרבה ביגלל שיר אחד שניכנס לי לראש

זה השיר:

http://www.youtube.com/watch?v=5HYL2ekdDvE&feature=related

 

 

 

 




חשבתי ואז הבנתי אני לא יכולה לחיות בילעדיך

החיים ניהים משעממים

החיים ניהים

בשבע שחור לבן ללא צבעים

האוכל מעבד את הטעם

אבל אתה רחוק מימני

כשאתה לידי אני מאושרת

וכשאתה אולך אז אני מבינה

שהלב שלי

לא יחזיק עוד הרבה זמן בילעדיך




להתראות עד לפוסט הבאה

אנשים בבקשה להגיב

נכתב על ידי ira_my_life , 18/11/2008 17:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






 

 

 

אנשיםם פתחתי תבלוג הזה כדי ליראות את הדעות שלכם אפילו עם הם לא מחמיאות

ועד אכשוי כימעת אפאחד לא מגיב לי

תיכתבו לי את הדעות שלכם  עם לא אהבתם אז תזבירו למה

ועם אהבתם אז תיכתבו למה אהבתם

 

נכתב על ידי ira_my_life , 16/11/2008 18:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ira_my_life

גיל: 29

ICQ: 483558430 




402
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לira_my_life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ira_my_life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)