לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם מוחמד לא ילך לרומא, אולי הרומאים יבואו אל ההר.

Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

דרוש אומץ


לא חשבתי לפנות אלייך, אבל החלטתי שמגיע לי לעשות משהו בשביל עצמי, לפני יום ההולדת.

בואי תעשי לי טובה.
בפעם הבאה, שאני מנחשת שתגיע לקראת פברואר, שתזכרי במה שאני מביאה לחייך, בעודך מצויה בפינה הכעוסה שדחקת את עצמך אליה ללא סיבה נראית לעין, ותחליטי שזה יותר חשוב מאגו ומיצר מדון, תשמרי את המסקנה הזאת לעצמך.
זה לא שלא כיף לי איתך, וזה לא שאני לא אוהבת אותך, וזה לא שאין לנו חברות אמיצה.
זה שנמאס לי כבר ממערכות יחסים שהן שדה מוקשים. אף אחד לא שווה את זה שמישהו אחר ידרוך בשבילו על ביצים.

וזה אומר שכל העסק הזה, כחבילה, כבר לא כדאי. 
Go bully someone else.

~~~


עכשיו, מי יודע איפה קונים אומץ?

 

נכתב על ידי , 10/10/2015 16:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבד לבדי לבדוש אחלוש


אז כך.


הצד החיובי: לראשונה מזה 8 שעות, אני לא מרגישה כמו סמרטוט זול לרצפה ששימש אינסטלטורים ב-20 השנים האחרונות.



הצד השלילי: כמיטב המסורת, חטפתי הרעלת מזון, רגע לפני שחוזרים ללימודים. איזה מונח זוהר זה, הא? "הרעלת מזון". מתה על זה. אולי אכתוב אותו על כמה פתקים ואצמיד למקרר. 



צד חיובי אחר: זה יכול להיות אחלה Diet Motivator. אולי אעצב את הפתקים הללו בקיטש מחריד ואמכור באטסי!



צד שלילי אחר: רבתי עם כל דמות קבועה בחיי. אין למי לבכיין, אין מי שיבוא להכין לי תה (איכ תה), ואין טעם לבקש שיבואו לקחת אותי מהדירה, כי ממילא אשנא כל מקום שיקחו אותי אליו.



צד חיובי נוסף: אני מתפתה לחשוב שלהיות לבד כבר עדיף מלהשלים עם האידיוטים האלה. ובלהשלים, אני מתכוונת להשלים עם האישיות הדפוקה והמחלות הנפשיות הלא מטופלות שלהם. 



צד שלילי נוסף: טוב, זה לא ממש צד, אבל כיליתי את ארסנל הסרטים שתכננתי לצפות בהם, עוד לפני ההרעלה.



צד חיובי אחרון: קוראים יקרים. אנא עזרו והמליצו לי על סרטים ששואבים אותך מיד, או לפחות מרדימים כמו הקריין של נשיונל ג'אוגרפיק.


 


רב תודות


 

נכתב על ידי , 8/10/2015 22:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדַפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דַפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)