לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים שאני כותבת


היי אני כותבת סיפור,אתם מוזמנים להגיב תגובות בונות

כינוי:  סופרת לעתיד

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פרק ראשון


                                                            

 

                                       היי ,מצטערת שיצא קצר לא כל הפרקים יצאו כאלה,                  

מקווה שתואהבו ותגיבו

מי שרוצה שאני אודיע לו מתי שיצא פרק שיכתוב שהוא רוצה להיות קורא קבוע 

                                 

 

פרק 1

 

  אני נועה

המשפחה שלי עשירה

יש לי הורים מקסימים

אנחנו גרים בבית פרטי

 יש לי חברות נהדרות

אני נראת טוב

 והכל נראה  מושלם אצלי

אבל אולי זה רק נראה ככה..

 

זה היה סתם עוד יום סתמי בבית הספר

יצאנו להפסקה אחרי שיעור היסטוריה משעמם

כשיצאתי עם שתי החברות שלי 

ראינו משהו מוזר מונח על הדשא

הוא לא היה עגול אבל גם לא מרובע

לא קטן ולא גדול

התקרבנו באיטיות

זה היה נראה  כמו חרק ענקי

היינו במרחק של צעד המהדבר המוזר

אבל מישהו הקדים אותנו..

 

 

נכתב על ידי סופרת לעתיד , 27/10/2008 17:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון


 

 

היי פתחתי את הבלוג כי החלטתי לכתוב סיפור בהמשכים

 אני אשמח אם תגיבו  גם אם לא אהבתם כדי שאני אוכל לתקן

 אני מקווה לכתוב את הפרק הראשון בקרוב ,בקרוב יהיה גם עיצוב חדש

 

 

נכתב על ידי סופרת לעתיד , 27/10/2008 16:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





200
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרת לעתיד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרת לעתיד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)