לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yeah' it's my bulSHIT


Comparisons are easily done Once you've had a taste of perfection

Avatarכינוי:  Dani_k

בן: 30

ICQ: 222125775 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

happy Day


 
JUST SMILE BEATCH  ( :
 

 
היום היה מאוווד כיף !!! : )
הכי נהנתי שאשפר .
כל החופש היה לא משו ..
את היום הזה אני לא ישכח :)
קבעתי עם דריה שנירד לעיר
הפלא שלה לא עבד כי היא שחכה אותו בים ואז שהיא נזכרה הגל בא והרטיב אותו .
אז בתאי אלייה לבית וחכיתי לה בחדר שלה .
כל כך התגעגתי אלייה .
כל כך הרבה זמן לא יצאנו לא עשינו שטויות ביחחד : )
אוווויייש זה היה כ"כ חחסר לי = \
אבל אני לא יזניח את טופ ייופי הקשר הזה עוד פעם !!!
כממה תמונות ;)
קניתי חולצה ומשקפיםם = ]
  
 
see  you  peopls (
 

 
 
T.I. ft. Justin Timberlake - Dead And Gone
 
 
 
 
נכתב על ידי Dani_k , 11/3/2009 18:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



my "PINK" world


 
 
הבנתי , הבנתי הרבה דברים ..
תאכללס .. אי אפשר לסמוך על אף איש .
לא על חברים הכי טובים שלך אפילו .
כולם בוגדנים , שקרנים , צבועים , סכסכנים :\
כואב לחשוב על זה שאתם כאלה . תתחשבו קצת באנשים
שמסביבכם ולא להיות מרוכזים רק בעצמכם .
"אתה בא אליי בתענות שאני לא קורא לך לצאת .
אתה מתעצבן עליי בגלל זה .
אני קורא לך בכל הזדמנות שיש לי אחריי שיעור לפניי .
ואתה מתעצבן מזה כי זה כולה לחצי שעה גג.
אבל הבעיה שרק אני קורא לך .
אתה לא קורא לי . בכלל .
אז מה הבעיה שלך ? פפפאק .
תתחשב קצת עיללג אחד ."
"מה את מוציאה עליי את העצבים ?
מה את רוצה ממני .
מה אני נראה לכם ? סופג כל בעיות .
בא בשעת צרה להצילכם ?
לא אתם טוועים אני בא לקרעתכם על הזמן.
כמה שאני יכול . הבעיה שאתם נעלמים לי באופק , יותר ויותר .
וזה פוגעה . ממש אבל פוגעה . הבעיהשאני לא יכול לשנות כלום .
אני מפחד להישאר לבד . ממש לבד . למרות שאני כבר לבד .
לא במציאותי . אלא שאין את האיש הזה . שיקשיב לי ..
אתם רק קולטים את זה  בבלוג שאני כותב את זה "יום למחורת כולם באים לי . דני מה קרה ?
הכל טוב ? למה כתבת את זה בבלוג ? אם יש לך משו ספפפר לי . ביי "
למה נראה לכם שזה פועלל בכלל ? אתם אנשים חתיכת מגעילים . אי חשיבות . אגואיסטים . מניאקים.
 

 
 
Christina aguilera Hurt
 
 
 
 
Seems like it was yesterday when I saw your face You told me how proud you were, but I walked away If only I knew what I know today Ooh, ooh I would hold you in my arms I would take the pain away Thank you for all you've done Forgive all your mistakes There's nothing I wouldn't do To hear your voice again Sometimes I wanna call you But I know you won't be there Ohh I'm sorry for blaming you For everything I just couldn't do And I've hurt myself by hurting you Some days I feel broke inside but I won't admit Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss And it's so hard to say goodbye When it comes to these rules Would you tell me I was wrong? Would you help me understand? Are you looking down upon me? Are you proud of who I am? There's nothing I wouldn't do To have just one more chance To look into your eyes And see you looking back Ohh I'm sorry for blaming you For everything I just couldn't do And I've hurt myself, ohh If I had just one more day I would tell you how much that I've missed you Since you've been away Ooh, it's dangerous It's so out of line To try and turn back time I'm sorry for blaming you For everything I just couldn't do And I've hurt myself by hurting you
נכתב על ידי Dani_k , 4/3/2009 18:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



days come days gone


 


אין לי מושג מהחיים שלי .
אני חיי אותם איך שו . בסוף תמיד אני מקבל משו טוב .
אבל לפעמים גם את הרע אני מקבל .
היום אני בבית .. חולה לי קצת . ומשעמם לי .. !
אז רציתי לכתוב משו .. אם יוצא לי , אז למה לא :)
עוד 20 יום יומולדת : ) אני משח שזה כך : )
סוף סוף היום שלי מגיעה . להרגיש בו הכי מיוחד והכי הכי ששמח .
אף אחד לא יעז להרוס לי את היום הזה .
קיבלתי בספרות 90 ובלשון 81 . דווקא טוב מאוד .
היה לי מבחן בחשבון ביום שישי ..
הלך לא משו .. נקווא שלא ניכשלתי .
הביתספפר לוקח חלק גדול החיים . ונימאס לי מהבית ספפר .
אני כבר לא יכולל .. באלי משו חחדש .
אני מספיק גדול לקחת על עצמי אחריות והכל ..
אני רוצה לעבור שנה הבאה בית ספפר ..
לא יודע לאן אבל רחוק מכאן .
מאייילת השחחר . באלי להקיא כבר על המקום הזה .
רק זיכרון אחד רע וגדול הוא מזכייר לי .
איך שהדרדרתי .. לסגריות .. אלכוהול .. אמרתי לעצמי עד כאן .
מה אתה רוצה להיות כמו אלו שהוספים פקדונים מהפחים ?
בטחחח שלא .. אני לא שותה .. עכשיו אני ברצינות לוקח את זה .מפסיייק לעשן לאט לאט ..
זה לא עוזר לי גם ככה בכלום . צריך עכשיו רק בגרות עבודה טובה אחריי זה ותעשה מה שבא לך כבר .
זה המחשבות שרתצות לי עכשיו בראש ..
נכתב על ידי Dani_k , 1/3/2009 08:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,295

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDani_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dani_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)