לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

בין לבין


יש לי כל כך מעט מה להוסיף,

או כל כך הרבה,

תלויי מאיזו צלע של הפריזמה אתם מסתכלים.

 

***

 

לא כתבתי מאז אוגוסט, יותר מחצי שנה.

מצאתי אהבה. נפלאה.

אנחנו גרים ביחד עכשיו, וממש ממש ממש טוב לנו ביחד.

אני עובד בשלוש עבודות, ומנסה לסיים את התואר. מסתבר שזה לא פשוט...

 

אין לי מושג מה יהיה רשום כאן בהמשך.

אבל נזכרתי בזה שיש לי בלוג.

מוזר... מעניין אם יש בלוג ותיק ממני בישראל... מעניין אם יש עוד מישהו על האי הזה.

 

***

 

העננים צפים למעלה,

האבק מרחף מילימטר מעל הרצפה,

ואנחנו כלואים בין לבין.

נכתב על ידי , 28/2/2011 11:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Miss Pandora ב-14/2/2012 00:06
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlues.Haiku אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blues.Haiku ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)