לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life =\




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

אהבה , ה - אהבה =\


שלום :]

הייתי היום בראשון ,

בקניון רוטשילד וסתם הסתובבתי בעיר .

היה נחמדיייק

ווואי גלי הוציאה אוותי כ"כ סתומה ליד שי אתמול !

נכון אמרתי שאני חושבת שהוא כועס עלי ?

אז סיפרתי לה את זה ,

והיא הלכה ואמרה לו . עכשיו זה הדבר הכי טיפשי שיש

שהיא אמרה לו אתזה ! פעם הבאה ? אני פשוט אשמור

את המחשבות שלי ל ע צ מ י !

והוא כזה שאל אותי ואני כולי בפאדיחה :

חחחחחחחח מה חשבת שאני כועס עליך ?

ואני כולי :

מה ?! לא , מי אמר לך ת'שטות הזאת ?

אז היא עושה לי גלי ,

ואני כולי מכחישה !

ואז גלי אומרת : אל תתייחס זה הכל פוזות !

ואני כוולי לקחתי את גלי לצד ואמרתי לה : גליייייייייי ?!

חלאס ! , את מוציאה אותי דפוקה פה ,

והיא אמרה לי תרגעי סתומה הוא לקח הכל בצחוק .

ועכשיו למה הוא מתחבר לדנה ?!

הוא מתקשר אליה כ ל הזמן ,

לפני שיוצאים או סתם ככה ,

הם כ ל הזמן מסתמסים !

מה הוא עוושה לי דווווווקא ?!

באלי לשכווח ממנו .

עכשיו גיא רוצה שנחזור ,

פעמיים עבדת עלי !

פעם שלישית גלידה ?!

אתה חושב שאני יאמין לך ?

אחרי שהוא קבע איתי בפארק

הלכתי והוא הבריז לי ,

וחבר שלו שהיה איתי אמר לי שזה הייה מתוכנן !

אני שולחת לו הודעות באייסי , הוא אומר לי שהוא לא כאן ,

אחר כך אומרים לי עליו מלאמלא דברים שמכירים אותו ושאף פעם לא הייתה לו חברה אמיתית ,

שהוא משחק ומנצל את כ ל הבנות שהוא הייה איתן ,

ואני ?! מתאהבת בווווווווו ! , חברות שלי אמרו לי לזרוק אותו והן יוודעות שהוא משחק בי ושהוא יישבור לי ת'לב ,

אז זרקתי אותו , ואז הוא התחיל לקלל אותי ואמר לי שבחיים הוא לא היה יוצא איתי .

כמה ימים אחרי הוא מתחיל לשלוח לי הודעות באיסי והוא מתקשר אלי

ואז הוא מתחנן שנחזור אז אני אומרת לו טוב אז תתקשר אלי מחר כי אני במלון

וההיייתי מאוהבת בו אז הייתי מבולבלת נ ו ר א !

והוא אומר לי שהוא ייתקשר אלי ושהוא אוהב אותי ויום אחרי שאני נוסעת למלון פתאום

דנה מתקשרת אלי ואומרת לי שהיא שאלה את גיא אם אנחנו חברים אז הוא עושה לה ,

נראאאאאלך ?!

ואז הוא מקבל סמס מחברה שלו והיא עושה לו  " גאיווש חיימשלי אני כבר מחכה לראוות אותך

ושנצתרפת , אני מתה עליך כוסון אחד ביוש "

ועכשיו אחרי חוודשיים הוא נזכר שהוא רווצה לחזור ?!

הוא אומר לי שהוא עשה ניתוח והוא צריך מישי שתחבק אותו ,

שתהיה לידו ,

שהוא אוהב אותי .

שהוא נשבע לי בקבר סבא שלו , באלוהים שהוא נודר לי שהוא אוהב אותי .

והוא באמת חושב שאני יאמין לו .

והוא לא הפסיק להתחנן שהוא אוהב אותי .

ישלי ת'שיחה P:

 
(15:18) גייא הזבל:
תעני זה דחוף
(15:18) אניניני ;]
מה אתה רווצה ?!
(15:19) גייא הזבל:
רוצה להיות חברה שלי שוב
(15:19) אניניני ;]
חהחהחה מצחיק
(15:19) גייא הזבל:
אני אוהב אותך
(15:19) אניניני ;]
זוווווובי
(15:20) גייא הזבל:
אני אוהב אותך באמת אתמול עשיתי ניתוח בביצים
(15:20) אניניני ;]
כה אמרו לי משו כזה
(15:20) אניניני ;]
אבל נראלך שאני יאמיין ללללך ?! לילד זבל שכמוותך ?!
(15:21) ‎בר גייא הזבל:
נו אני מצטער תסלחי לי אני לא אעשה אתזה שוב
(15:22) אניניני ;]
אווווולי תקלוט שאני ל א מאמיינה לך ?!
(15:22) גייא הזבל:
נוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
(15:23) גייא הזבל:
עשיתי ניתוח בביצים אני צריך מישהי שתחבק אותה
(15:23) גייא הזבל:
אותי
(15:23) אניניני ;]
ו..... אתה חוושב שאכפפפפפפפפפפפפת לי !?
(15:24) גייא הזבל:
ככככככןן כי את ילדה ממש אכפתית
(15:24) אניניני ;]
נרררררראלך שאתה באמת מצלייח לעבוד עלי ?!
(15:24) אניניני ;]
אני יוודעת שאוורי איתך ושמעון אייתך ואתם יוושבים וצווחקים שם , ואיינלי מה להאמין לך כי תקלוט שאני
ש ו נ א ת אוותך
(15:24) אניניני ;]
!
(15:25) גייא הזבל:
נשבע לך בניתוח שאף אחד לא איתי
(15:25) גייא הזבל:
נננננננננננננננננננננננננננננוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
(15:26) אניניני ;]
לללללא מאמינה לך !
(15:26) גייא הזבל:
נוו נשבע לך בקבר סבא שלי
(15:26) אניניני ;]
גייייייא ?! אני לא מאמינה לך !
(15:27) גייא הזבל:
את יודעת אם תהיי חברה שלי אני אקח לרוברטו סוכן דוגמניות
(15:28) אניניני ;]
גיייייא אתה נשמע כמו ילד קקקקקקקקטן
(15:28) אניניני ;]
תקלוט שאני לא מאמיינה לך
(15:28) גייא הזבל:
נו אני אקח אותך לסביון
(15:30) אניניני ;]
יוופי אנלא מאמיינה לך בביי
(15:30) גייא הזבל:
בגללך אני בוכה
(15:30) אניניני ;]
ואתה חוושב שאני מאמיינה לך ?
(15:31) גייא הזבל:
כן יפה שלי
(15:31) אניניני ;]
אבל אנני לא !
(15:31) גייא הזבל:
אבל אני אוהב אותך
(15:31) אניניני ;]
כן כן שמענו
(15:31) גייא הזבל:
נשבע לך באלוהים
(15:32) אניניני ;]
אני לא מאמינה ללללללללך !
(15:33) גייא הזבל:
אני בוכה בגללך עכשיו אני שומע שירים של זוהר ארגוב
(15:33) אניניני ;]
מה אכפת לי ?
(15:33) גייא הזבל:
בדד אלך גם תפילה אין בדד את לא רוצה אותי
(15:34) אניניני ;]
טווב הלכתי ביי
(15:34)  גייא הזבל:
לאאאא
(15:34) גייא הזבל:
לא אל תלכי אהובתי
(15:35) גייא הזבל:
נווווווווווווווווווווווווווווו
(15:38) גייא הזבל:
נננננננננננננננננווווווווווווו
(15:38) אניניני ;]
\מממה ?
(15:38) גייא הזבל:
אני אוהב אותך
(15:38) אניניני ;]
אתתתה לא
(15:39) גייא הזבל:
אני כן
(15:40) גייא הזבל:
נודר לך
(15:41) אניניני ;]
גיא אני לא מאמינה לך תחסווך לעצמך
(15:41) גייא הזבל:
ננו אני חולה נעל התחת
(15:42) אניניני ;]
ממממממה אתתתתתתתתתה רווווווווווווצה ?!
(15:47) גייא הזבל:
את יפה כמו מלאך ופנייך בלעדייך לא שווה כל העולם
(15:52) גייא הזבל:
 אתיפה כמו מלאך ופניך יעידו כך בלעדיך לא שווה כל הבעולם אני פה לבד יושב ועלייך תמיד חושב
(15:53) גייא הזבל:
נותעני
(15:53) אניניני ;]
ממממה ?
(15:53) גייא הזבל:
נותסלחי לי
(15:54) אניניני ;]
גיא אני הוולכת לתחנת אוטובוס אני נוסעת לראאאאאשון ביי .
(15:54) גייא הזבל:
לא אל תלכי בלעדייך אני לא שוה כלום
(15:54) אניניני ;]
טווב גייא ביי
(15:55) גייא הזבל:
טוב ניפגש בתחנת אוטובוס
(15:55) אניניני ;]
אתה ללא יוודע לאייזה אני הוולכת
(15:55) גייא הזבל:
אני בא ביי

 

כבר שמתי לב שאני לא מאמינה לו אחרי שהוא אמר לי טוב אז ניפגש

בתחנת אוטובוס ,

והוא בכלל לא היה באזור .

אז מה הוא סתם ?!

אני שונאת אותו ואני גם אמרתי לו אתזה ולא אכפת לי ,

אני יודעת שהוא לא אוהב אותי ושהוא סתם מניאק

שמשחק בבנות .

עכשיו שי חולה לדנה על התחת ( כמו כל הבנים )

והוא שכח ממני ,

יוופי בסוף נדפקתי לבד איזה כיף נכון ?

טוב ממש אינלי מצברוח יותר .

אני ממש רוצה שתגיבו ,

ואני מקווה שאני בכלל מעניינת :(

טוב ,

הלכתי ביי .

 

 

נכתב על ידי סתם ייילדה =] , 19/11/2008 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מממממה ?!


אני ?!

אי דלוקה על רון ?!

אייכס אני ש ו נ א ת בדם ת'ילד הזה !

אנשים ממציאים שמועות בלי שהם יודעים אפילו מה האמת .

שקד אמרה לי שהיא שמעה ילדים אומרים דלוקה על רון ,

ואז היא שאלה מי דלוקה על רון ?

ואז אמרו לה שאני !

אזה עצבים . אתם לא מבינים אפילו כמה השנאה שלי אליו גדולה !

אתם לא מבייייייייייייייינים כמה !

יאו איך אני עצבנית

שאלתי את דנה [ חברה שלי וידיידה טובה שלו ] והיא אמרה שזה לא הגיווני שחושבים ככה ,

כי אני והוווא לא מדברים אפילו !

באיסי איינלי אותו , אז פתאום אני דלווקה עליו ?!

היא אמרה לי שבטח שקד סתם המציאה לי .

אבל אם השמועה נכווווונה ?!

מה אני עוושה ?

נכתב על ידי סתם ייילדה =] , 16/11/2008 14:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי ,


אתמול יצאתי .

שי לא התקשר אלי =\

אולי הוא כועס עלי ?!

הרגשתי אשמה שלא התקשרתי אליו כי הוא תמיד מתקשר אלי ,

אבל כשנזכרתי בזה , כבר היה מאוחר מדי .



אני וטל שיחקנו אותה חברים D:

כל הזמן התחבקנו ונצמדנו אחד לשני ,

היה מצחיק D:

שי לא יוצא לי מהראש ! אני לא מפסיקה לחשוב עליו .

אני זקוקה לחיבוק  

אתם חושבים שאני צכה להגיד לשי מה אני חושבת ?

בבקשה תגיבו לי :(

שבת שלום .

 

נכתב על ידי סתם ייילדה =] , 15/11/2008 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סתם ייילדה =]

בת: 28




50
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם ייילדה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם ייילדה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)