לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

די נימס לי DX


.............


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

מה היה 333>


אני פתחתי בולג ביגלל שאני חיוות לספר למישו על הכול. ביגל שאני לא יכולה לספר לחברות שלי ולאמא שלי גם .הכול התחיל כשאברתי לאפרידר באשקלון

 

יצתי לגען שעשעים כי אח שלי אמר לי ילדה גדולה מרביצה לו . בתי לשם  ראיתי שם את יוליה שוחבת על הבירקים של טוני חבר שלה והתחלתי ליצעוק

 

ואז ולריה שהיא חברה של קרי בהוא . ואת ההמשך אני לא זוחרת וביקיצור אחשב אני חברה שלו ולריה וקרי  אבל החברה הכי הכי טובה שלי היא ניקול

 

שמניקול הכול היתחיל . יום אחד יהצתי אחוצה עם יוליה כשהיא רבה אם ניקול ואסתי (זא היה לפני שהיתי חברה של ניקול ואסתי ) ברור שאני היתי לצד

 

של יוליה למרות שניקול ואסתי צדקו. כך שוב דרך יוליה יש לי חברות חדשות  .אבר די המון זמן והנה וובה שהוא חבר של דניס שניקול אוהבת אבל ניקול אוהבת גם את וובה

 

                                                                      אבל זא לא הסוף.....○○

נכתב על ידי , 15/11/2008 04:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

גיל: 42

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל__DORA_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על __DORA_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)