לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחורדינית מטומטמת PX



Avatarכינוי:  יעלי X 33 ™

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

...


 סתם תקופה חרא .
היחידה שכרגע מעניינת אותי זו שומיץ שכרגע רק עליה אני יכולה לסמוך \ :
כמה שאני אוהבת את הילדה הזאת .
נכתב על ידי יעלי X 33 ™ , 21/12/2008 17:59  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה כיף עשיתי היום שופינג בדיזינגוף 33 :


שלוום לכם עקומי העולם P :
היום אני וטלוווש נסענו לדיזי מירוב שעמום חחח :P
אני והיא ישבנו לאכול שם .
תקענו בלי חשבון !
טוב באמת בלי חשבון כי אמא שלי שילמה את הכל 3 :
קנינו כמה דברים בניהם בשמים ודברים חמודים כאלו ^^
אני קניתי כפייה עם אדום לבן ואני נראת ככה כמו שהיד ><
קניתי גם שרשרת [כן עוד אחת XD] בצורת אלפיסה ולבנה עם פסים מזהב .
והיא קנתה טווונה חולצות  חח .

ד''א
מישהו יודע איפה אני יכולה לקנות ראסטות בצבעי ורוד וכחול ניאון ?
דחוווווווווווווווווווווף \:
 
נכתב על ידי יעלי X 33 ™ , 19/12/2008 14:16  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי היי - עדכון מבית ספר 33 >


שלוום לכם [ :

אני כרגע עושה עדכון מבית ספר .

אני משתעממת רצח ו''מלא'' זמן לא היה פוסט חדש D:

טוב , לפני כמה ימים הלכתי עם עחותי אורלי [20] לקניון .

רצינו ללכת לסרט יס מן אבל לא היה אותו בסוף .

אז הלכנו לצ'יינה טאון DDDDDD ::::

אני הזמנתי סושי והיא ארוחה עסקית עצוומה .

היה נורא טעים וזה P:

ואז הלכנו לחנות תכשיטים מדהימים !

קניתי שרשרת מזהב עתיק ועם גולגולת שבמקום עיניים יש לה יהלומים שחורים .

ועוד אחת כסופה עם יהלום לבן יפייפה .

ואתמול מירוב שעמום הכנתי לעצמי טבעת עם כפתור גדוך [מאוד] וחוט .

יצא לי נורא יפה ^^''

איזה פוסט מפגר באמאשלי ..

טוב אני לא כל כך רוצה לבזבז את הזמן שלי במחשבים אז ..

ביי !

אה כן , ענברבר אני מתה עלייך יפהשלי 33333 > 

נכתב על ידי יעלי X 33 ™ , 19/12/2008 09:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,677
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלי X 33 ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלי X 33 ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)