לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ילדת הגשם D:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

אושר מאהבה


איך אפשר לתאר דבר כל כך שונה ממה שהייתי רגילה?
אומרים שטוב לפעמים לזרום עם מה שמרגישים, לא ללכת על בטוח, לצפות ללא נודע.
ותכלס אני כל כך שמחה שהלכתי על זה.
אני מאושרת, טוב לי כמו שבתקופה האחרונה לא קרה בכלל.
הכרתי אהבה שונה, אהבה חדשה, הדרך של המערכת יחסים הזו שונה.
מרגיש לי כל כך שונה, מצחיק לי, אני ימים שלמים עם חיוך על הפנים, מחכה לסמס הכי קטן.
למילה הכי פיצית בעולם, לסמיילי שטותי, לדעת מה עובר עליו. הכל.
אני מאושרת שהכרתי אותו, טוב לי איתו כל כך, זה כל כך שונה,
אני גם מרגישה יותר בוגרת, מרגיש לי הכל יותר פשוט, קליל, טוב.
בקיצור טוב לי. מאוד.
אני כל כך אוהבת אותו, ואני מקווה שהוא יודע את זה.
הוא גם יודע שבהתחלה לא הייתי בטוחה שאני אתאהב כמו שהתאהבתי בו- אבל אני כ"כ שמחה שזה קרה.
טוב לי ככה, ואני מאושרת.
נכתב על ידי ילדת הגשם D: , 6/3/2010 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,323

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת הגשם D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת הגשם D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)