לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ojos que no ven corazon que no siente



כינוי:  בלה :)

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

אמא טסה לחו"ל, החבר התגייס והפאלפון נמחק. צריך להוסיף?


תקופה חדשה החלה היום, חלקה טובה חלקה קצת פחות

אם יש קורא אחד שזה קרה לו אנא הבע קולך!
באותו יום בשעה של הפרש חבר שלי התגייס ואמא שלי טסה לחו"ל לשבועיים
קרה למישהו?!

קיקו שלי, אהוב שלי יקר אני מקווה שיום החיול שלך עובר לך בקלות, שאתה תתגבר על כל קושי שיבוא ושתשאר אותו טוזי שלי שאני כל כך אוהבת.

התחלת חיים חדשים היום, חיים שכבר אתה לא מתכנן לפי הרצונות והעדיפויות שלך הצבא מחליט עבורך. אתה תצליח בכל מעשי ידיך, אני מכירה אותך אתה תפרח שם. אני לא דואגת לך ואני גם לא דואגת לי אני לא אהיה אנוכית, אני לא אחשוב על עצמי אני מודה שאני אתגעגע בטירוף שאני יאכל את עצמי מהגעגועים אבל אני לא אשבר ואני לא אגרום לך להשבר מזה אם זה כמה ימים שמפרידים בנינו זה קטן עלינו יש נשים בארה"ב שלא רואות את הגברים שלהן שנה כל עוד אני יודעת שאתה חי בריא ושהכל בסדר אצלך אני אתמודד עם כל דבר אם הייתי יכולה גם לעבור במקומך את הטירונות וכל הדברים הפיזיים הקשים הייתי עושה את זה בלי לחשוב ביכלל אבל לא לדאוג עוד 4 חודשים זה גם יהיה אצלי ואז שנינו ניהיה חיילים ויהיה לי גם יותר קל מאשר להשאר בבית לעבוד להתאמן ולהיות מסביב לכל המקומות שלנו בלי להפסיק לחשוב עליך.

כמה שהחיים שלי היו ריקים בלעדיך, אני באמת מרגישה שאני יעשה הכל בשבילך בשביל שתיהיה מאושר ושיהיה לך קל.

אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך

יותר מכל דבר בעולם

סופסוף אני יכולה להגיד שיש לי חבר חייל :)

 

נכתב על ידי בלה :) , 2/6/2013 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,937
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)