לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני מעדיפה להישאר בעילום שם


אני באמת מעדיפה להישאר בעילום שם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

ארומה


ארומה ואני עכשיו עירומה, כיום היוולדי וכדקל העומד בפניי שרב.

רוצה אותך רוצה אותך עכשיו. עירומה אחכה בסניף ארומה. אלך עד הקצה.

מים אביא לך תהיה צמא, אחרי הליכה רבה. הסניף רחוק מביתך.

צמא ואני לך כוס מים אגיש, ממיכל המים של ארומה. חיש חיש.

זה לא באמת הארומה שהייתי שם. זה התמונה הראשונה שמצאתי בגוגל, אבל זה לא כזה משנה כי כל השלטים של הארומות נראים אותו דבר.

 

נ.ב- הלכתי להקלח. ואל תדאגו אני אעדכן בקרוב.

נכתב על ידי , 17/11/2008 05:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmargsimpson אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על margsimpson ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)