לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קן הקוקיה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

זזתי ימינה. לעולם לא אשוב.


מוזר לחשוב איך האנשים שמוגדרים היום כימניים נראו רק כמה שנים קודם.

מאיפה ההחלטיות?

מאיפה הבטחון?

עד כדי כך מזלזלים ביכולת שלנו לזכור?

באיזו רשות אנשים מרשים לעצמם להוציא מפיהם הבטחות , והטחות ללא חשבון?

שוב פעם משחקים בנו , כמו בובות חוטים מלמעלה, מה שמאכילים אותנו- נאכל . מה שמספרים לנו- נפנים.

זכרון של 3 שניות .

אם יש תכונה אחת טובה בעם שלנו שלפעמים גורמת לנו להבקיע גול עצמי-זו התקווה.

התקווה שהפעם זה יהיה אחרת.

אז זהו שלא.

מזל שיש אנשים שזוכרים בשבילנו.

ומזל שגם בזמנו היו פה אנשים שפויים שידעו להזהיר את ה"ימניים" מהליכוד  ולמנוע מהם תירוצים כיום.

הם , במבחן שלהם כבר נכשלו.

 

אז האמת היא שבדרך כלל אני מצביעה לאיחוד הלאומי.

אבל הפעם , גם אם הרהרתי על האפשרות להצביע לליכוד,ולו רק פעם אחת ,על מנת לחזק אותם כמפלגת שלטון (ולא כי אני תומכת  בו ב100% אלא כי אני מעדיפה אותו על פני האחרים...),

אני החלטתי ,

אני לא אתן לו את הקול שלי,

אותי לא קונים בזול ,

לא מוכנה לתת לו עוד צ'אנס,

ההזדמנויות הקודמות שהענקנו עלו לנו ביוקר.

מעדיפה לתת את הקול שלי למפלגה שלא תהיה בשלטון , אבל תשרת את הערכים שאני מאמינה בהם.

שלא תתפשר.

שתלחם.

שתמגר.

 

אני , ברשותכם , זזתי ימינה.

 

 

 

 

 

ואם תרשו לי ברשותכם, לערוך פה מעין טקס אוסקר מצומצם.

 

אז בתואר : הטענה המגוחכת ביותר , זכה (איך לא...) – ח"כ לשעבר מאיר שטרית  בטענתו (בנוגע להתנתקות) –

 

"יש טענה , שיהיה איום , איום ובריחה , איום על יישובים בנגב. אני עוד לא שמעתי טענה מגוחכת כזאת!"

 

 

 

באמת ?! אני דווקא שמעתי ...

נכתב על ידי הקוקיה , 28/1/2009 13:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הקוקיה

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקוקיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקוקיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)