לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life by me


החיים היפים שלי ^.^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

אוי נווווווווווווו!


כע כע אני יודעת שלא עידכנתי מלאא זמן אבל זה בגלל הגלגל ההוא שעוד לא מצאתי שםם בשבילוו... הוא הולךך ככה:

יש לי זמן לעדכןן את הבלוגג > אין על מה לעדכןן

יש על מהה לעדכןן > אני עסוקהה במשוו הזה אזז אנייי לאא יכולהה לעדכן XD

 

וככה זהה ממשיך...

 

בעיקרון אניי אכתובבב שפשוט כבר נמאסס ואינליי כח ואניי לאא מוצאת סיבה למה לא להשתתף מחר בשיעורר ספורט, כי המוח שליי לא פועל טוב P:

 

טוב... זהה מה שיש לי לכתוב, אני לאא בטוחהה שתגיבו, בעצםם אנייי בטוחההה שלאא תגיבוווו אבל... אוחחח.. ניראה...

נכתב על ידי *נטוש* 3> , 23/2/2009 22:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרייי מלאאא זמן!


אוקי, בידיעה שלא עידכנתי כבר מתאיים שנה, ובידיעה שאני לא יודעת איך כותבים מתאיים, אני מוסיפה לכם פוסט...

 

הפוסט הזה הוא בעצם שאלון חופר שעשיתי במשך שלוש שעות שמוקדש לל'.

 

אין לי כח לעדכן על דברים אחרים אז פשוט.... הנה:

 

(נ.ב. עשיתי את זה בעריכה שאי אפשר לעשות אקס די וכאלה אז תתגברו...)

 

 

שם: נטע

16.12.1995 - תאריך לידה

מזל – קשת שולט!!

מודיעין עיר העתיד! מקום מגורים -

ביה"ס – עירוניייי ב'

חום בהיר צבע עיניים -

חום צבע שיער -

צמחוני - לא

תפוסה – חח כע P:

גובה – מטר חמישים וחמש ניראלי...

מידת נעליים - 36, 37

צבע אהוב - שחור, סגול ותכלת!

גיל אהוב – חחח יש את הקטע הזה, שאתה נהיה מבוגר, ופתאום נכנס לך לראש שגיל ההתבגרות היה כ"כ מושלם והכל. אזז נחכה וניראה...

 אחים - שני מהממים (בנים, אחד בלונדיני והשני חתיך על!) (שואלים איך יצא בלונדיני? אין לי מושג...) 

כישרון בדרמה? ברווווור!!

מאוהבת? אני אחשוב על זה ואחזור אליכם =)

חיה אהובה – בנה!

עונה אהובה – חורף, חורף ו... חורף!

בילוי אהוב – סרט וים :)

שיר אהוב – מיילי סיירוס לאדעת איזהה שיר....

סרט אהוב – יס מן

תוכנית אהובה – האנה מונטנה פטיטו והמכשפים מבוורלי פלייס והישרדות ו.. להמשיך?

מכשיר חשמלי אהוב – חחחח.. גל =).

 

 כרגע.

שומע- מיילי סיירוס

מקשיב – מיילי סיירוס

רואה – מסך של המחשב?....

מריח – אהה...

נוגע – מקלדת :)

חושב על : מיילי סיירוס... לאדעת למה :)

מצפה ל: חופש גדול, נסיעה לאמריקה =]

מתרגשת  מ - הכל .

חברים :] מאושר מ - .

מבואס מ – חברים :[.

איזה סוג של מצב רוח יש לך? חחח מבולבל =).

עייף? תמייייייייד

מרוכז בשאלון? גם, אבל יותר בשיר של מיילי :)

רוצה ללכת ל - יםם.

אוהב הכי בעולם את – חח לא רוצה לעשות הפלייה =)

מחכה ל – חופש גדווווול... .

 עצבני בגלל – חברים :(

רוצה להיות עם – חברים :)

מתעסק ב – שיר של מיילי סיירוס :]

מאושר? לא ממש....

 עצוב? אפשר לומר. .

 

 זה או זה.

קיץ או חורף? ברווווור שחורף!

חלק או מתולתל? מי שמכיר אותי יודע. ומי שלא – חלק :)

ים או בריכה? ניראלי ים... .

קולה, ספרייט או פאנטה? דייאט קולה P:

אירוע משפחתי או עם חברים? ברווווור שחבריםם

באולינג או סרט? סרט.

קניון או שוק? ברור שקניון!

שתייה קרה או חמה? ניראלי קרה....

תופים, גיטרה או פסנתר? ה-כ-ל

חולצות או גופיות – גופיות

 ברור שסווטשרטים!?סווטשרטים או סוודרים

 

  האם אי פעם.

 עישנת - לא

לקחת סמים -  לא

עבדת על אנשים בטלפון - ברווור

שיקרת – כל הזמן חמודים...

גנבת – לאא  

רצחת – מה ניראלך?? .

 הפרת הבטחה - כן . ><

גילית סוד - כן

- ברווווור! ישנת יותר מ-15 שעות ברצף

- כע ישנת פחות מ-3 שעות בלילה

לא ישנת כל הלילה – ברור ברור ברור!.

לא ישנת שני לילות ברצף - לאא

 

תכונות, האם אתה...

חכם -  ברור!!

ביישן -  לאא

אמיץ – אהה...

חברותי -  כן

יצירתי -  אולי .

 יודע לשיר -  לא ניסיתי ;) .

יודע לשחק -  ברווווור!

יודע לנגן - בה-כ-ל!

אם זה מישו שמזיז לי. אכפתי - תלוי .

רגיש – אפשר לומר.

פרפקציוניסט, שואף לשלמות – מאוד.

 מצטיין בלימודים - לא .

מחונן - רק אני :)

נדיב – תגידו אתם בתגובות =).

נחמד - למי שאני אוהבת .

 מצחיק – תגידו בתגובות :].

אופטימי – מאוד :) .

 מחורפן - תמיייייידדדדד .

כנ"ל משוגע -

 

האחרון.

האדם האחרון שדיברת איתו - אמא 

האדם האחרון שהתכתבת איתו באסמס - נויוש 333> .

הדבר האחרון ששמעת - מיילי סיירוס - ועדיין!

החיבוק האחרון - נוי

 הנשיקה האחרונה - לפני הרבה זמן...

 הבכי האחרון – בחיים לאא...

הספר האחרון שקראת – תנו לחיות בשקט, קיץ אחד ביחד.

התוכנית האחרונה שראית – הבאזז המדהימה!

הסרט האחרון שראית בבית – משפחה על גלגלים – שווה לראות :)

הסרט האחרון שראית בקולנוע – יס מן!

הפעם האחרונה שהיית בים -  חופש גדול :(

הפעם האחרונה שהיית בבריכה – היוםם!

המסיבת יום הולדת האחרונה שהייתה – חן~

 הנסיעה האחרונה – היוםם חזרה מהבריכהה...

האדם האחרון שפגשת (שלא גר איתך בבית) – עדן היפהשלי :) 

 

 הראשון.

 

המילה הראשונה – עוגייה (חחח!)

 הנשיקה הראשונה – כיתה ו' 

 האהבה הראשונה – חח דוגמן בפוקס, הבן של אלכס מהישרדות :) 

חברה – ניראלכם אני זוכרת?? השינה הראשונה אצל

הסרט הראשון בקולנוע  - ניראלי מוצאים את נמו...

 הביה"ס הראשון – ניצנים כפרעלייהם!

 המורה הראשונה  - יוליה נחשבת? אם לא, זיווה.

 

 

החבר המושלם.

 

יופי או אופי? נקודת החולשה שלי.

גבוה יותר או פחות ממך?  גבוה .

עם או בלי משקפיים? לא מפלה אבל עדיף שאם יש לו משקפיים שישים עדשות :]

חכם או מצחיק? מצחיק!!

אדיש לגמרי או קרצייה – באמת שלא יודעת...

מנשק או מחבק? אחד מהם, באמת שלא משנה... .

מעדיף ללכת לים מאשר לסרט? לאניראלי.. אולי..

 משקיען או חפיפניק? אחח ברווווור שמשקיען!

   ללכת לבית שלך או שלו? לא משנה, עדיף איפה שאין הורים (-;.

 מפנק או מפונק? גם וגם.  

מדבר איתך הרבה בטלפון או באסמסים? אסמסים, אני נלחצת בטלפונים...

גוף או פרצוף? גם וגם.

חמוד או נחמד? גם וגם..

מטפח את עצמו? ברווווור!.

קשר ארוך או קצר? ארוך...

 

דברים אהובים.

עונה אהובה – חורף, חורף ו... חורף!

סגנון מוזיקה אהובה - פופ

להקה אהובה – האחים ג'ונאס

  זמר/ת אהוב/ה – ברווווור שמיילי סיירוס@ 

 מקום אהוב - ים .

סרט אהוב – יס מן...

שחקנ/ית אהוב/ה – מיילי סיירוס (333>) וסלנה גומז!.

סדרה אהובה – לא עברנו על זה כבר?

 שיר אהוב – משו של מיילי סיירוס! .

 משקה אהוב -  דייאט מוגז XD .

 מקצוע אהוב -  אהה... .

תחביב אהוב – ממ... .

 

נכתב על ידי *נטוש* 3> , 5/2/2009 21:20  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  *נטוש* 3>

בת: 28

MSN:  מי שצריך לדעת יודע...




1,127
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*נטוש* 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *נטוש* 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)