לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  קולט אביטל





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

צילום סרטונים בחוף גורדון


לקראת הפריימריז במפלגת העבודה שייערכו בשבוע הבא (יום שלישי, 2.12.08) בחרתי לשלב בקמפיין שלי, מלבד הפגישות והשיחות האישיות עם חברים רבים, גם קמפיין אינטרנטי חדשני. את הסרטונים שעלו באתר יו-טיוב וודאי כבר ראיתם, ואם לא אתם מוזמנים לצפות בהם עכשיו.

 

 

 

 

את הסרטונים צילמנו בחוף גורדון הנהדר של תל אביב. אני והצוות שעימי הגענו לאזור וכמובן שלא שכחתי לדאוג מבעוד מועד לשקיות שוקו ולחמניות לחברים. הרוח הקרירה בשעת הבוקר המוקדמת, החוף השומם וקרני השמש שהחלו להופיע מבעד לעננים השרו אווירה מיוחדת. עם האור הראשון של הבוקר התחלנו לצלם. ניסינו לשלב אווירה שובבה ומחויכת עם הרצינות, ההכרה והעשייה הרבה שמלווים אותי בכל פעולותיי. פעם אחת צולמתי כשאני קוראת את ספרו המצוין של סמי מיכאל: "עאידה", בשנייה הצטלמתי כשאני 'מרואיינת' על ידי כתבים זרים ובצילום השלישי דימינו פגישת עבודה שוטפת. הכל כמובן, על שפת הים.

 

מאז פרסום הסרטונים באינטרנט, גל התגובות האוהדות לא פוסק. ורבים מצלצלים להביע התפעלות. אני מוכרחה לציין כי ההפקה היתה עבורי פסק זמן מרענן משגרת הפריימריז, התנסות חדשה ומשעשעת ואני שמחה כי רבים נהנים מתוצאותיה. אני מזמינה אתכם לצפות בסרטונים אם טרם עשיתם זאת ולהעביר אותם לכל מי שאתם מכירים.

 

אני מאמינה שהבלוג ב-nana10  וישראבלוג, כמו גם הסרטונים שהופצו בצורה מקוונת מהווים חלק ממהפכה שלמה של תקשורת בין הציבור ונבחריו אותה אנו חווים בימים אלה ממש ואני נוטלת בה חלק בשמחה. כולי תקווה שתמצאו את הסרטונים משעשעים ובעלי תוכן ממשי כאחד, כפי שאני רואה אותם.

 

ולסיום, לחברי מפלגת העבודה, אני מבקשת להזכיר שוב את חשיבות ההצבעה בבחירות המקדימות שיערכו ביום שלישי ה-2.12.08. פרטים לגבי אופן ההצבעה ומיקומי הקלפיות ברחבי הארץ ניתן למצוא באתר www.havoda.org.il

 

שלכם,

קולט.

נכתב על ידי קולט אביטל , 25/11/2008 18:20  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קוראים יקרים.

אני שמחה וגאה לפרסם את הפוסט הראשון שלי בישרא-בלוג של nana10. מהפכת התקשורת הדיגיטאלית הביאה עמה שינוי אמיתי ושורשי של מהות הקשר בין נבחר הציבור לבוחריו וחייבים לברך על כך. כחברת כנסת אני מפעילה אתר אינטרנט שמתעדכן באופן שוטף. פעילות הכנסת מתפרסמת בצורה סדירה באתר האינטרנט של המשכן ואתרים שונים ברשת מבצעים מעקב שוטף על פעילות חברי הכנסת, הכל במרחק לחיצת כפתור. אני מזמינה את הציבור הרחב להיכנס לאתרים השונים ולעקוב אחרי העבודה הענפה שלי ושל חברי כנסת נוספים, המתבצעת במסדרונות הכנסת.

 

למרות התדמית הציבורית הבעייתית, רוב רובם של חברי הכנסת עושים עבודה קשה וחשובה למען המדינה ואזרחיה. אני, באופן אישי, הובלתי את המאבק הציבורי והפרלמנטארי למען ניצולי השואה, מאבק אשר בזכותו נהנים כבר היום ניצולים רבים מהכספים המגיעים להם בדין. עמדתי בראשות ועדת החקירה הפרלמנטארית בנושא איתור והשבת נכסי נספי השואה שקבעה כי יש להשיב רבע מיליארד ₪ ליורשים החוקיים של הנספים, וכן העברתי חוק האוסר על פיטורי אישה השוהה במקלט לנשים מוכות. אני עומדת בראש השדולה הפרלמנטארית למען ירושלים אשר הובילה את המאבק בתכנית ספדי והצליחה להוביל לביטול התוכנית האומללה. אלו הן רק דוגמאות בודדות לפירותיה של עבודה מתמשכת ואין לי צל של ספק כי גם בכנסת הבאה אמשיך בעבודה הציבורית החשובה כל כך ואשרת את הציבור הישראלי על כל מאפייניו.

 

בימים בהם נדמה כי המערכת הפוליטית הישראלית הפכה לתוכנית טלוויזיה מהזן הנחות ופוליטיקאים מימין ומשמאל מנסים ל-"תפוס טרמפ" על מפלגות שעשויות להצליח בבחירות המתקרבות, חשוב לי להדגיש את מחויבותי ואמוני במפלגת העבודה, מפלגה בעלת שורשים עמוקים הנטועים באדמת ארצנו.

 

אין עוד מפלגה זולת מפלגת העבודה שמקדמת את הערכים הסוציאל דמוקרטיים, בהם אני מאמינה,  ומשלבת עשייה חברתית ענפה עם חזון מדיני ברור ועקבי. לא צריך להיות פרשן פוליטי מבריק כדי להבחין במשבר העובר עליה בימים אלה, אולם דווקא בתקופה זו חשוב לחזק ולתמוך במפלגה על כל מוסדותיה ולא לחפש את הדרך הקלה החוצה. תפקידה ההיסטורי של המפלגה לא תם. משברים והזדמנויות רבות עוד לפנינו ואני בטוחה כי גם בשנים הבאות תמשיך מפלגה חשובה זו להנהיג את מדינת ישראל.

 

ואשר לי, בימים אלו אני מתמודדת בבחירות הפנימיות של מפלגתי ומבקשת את אמונם של חברי המפלגה על מנת שאוכל להמשיך לשרת את הציבור ככל יכולתי.

 

שלכם, קולט.

נכתב על ידי קולט אביטל , 18/11/2008 17:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקולט אביטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קולט אביטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)