לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

מה עשיתי בכנסת היוצאת


יזמתי -  86 חוקים מתוכם 24  עברו קריאה ראשונה, 10  עברו קריאה שניה ושלישית. בינהם: הארכת חופשת הלידה, מניעת הטרדה מינית באינטרנט, קביעת יום הנקיון הארצי, הקמת המוסד העליון ללשון בערבית, פרוק איחוד עיר הכרמל ויישובי אלשגור.

 

כיהנתי - כיושבת-ראש ועדה לזכויות הילד וכחברה פעילה בוועדת הכנסת, מ"מ בוועדת הפנים והגנת הסביבה, כחברה בוועדה לקידום מעמד האישה, חברה בוועדה מיוחדת לבעיית העובדים הזרים, כחברה בוועדה לפניות הציבור,רכזת סיעתית  בוועדת עבודה רווחה ובריאות וכחברה בוועדת משנה למאבק בסחר בנשים.

 

שימשתי - יו"ר השדולה לערים מעורבות וחברה בשדולה למען ירושלים, חברה בשדולה הסביבתית-חברתית, חברה בשדולה לצמצום הפערים החברתיים, חברה בשדולה למען דו קיום יהודי-ערבי, חברה בשדולה לקידום החברה האזרחית בישראל.

 

הייתי -פה לעשרות פניות של אזרחים שנזקקו לסיוע מול חומות הממסד הבירוקרטי.

 

פעלתי -ליצירת דו שיח בינינו ובין שכנינו .

נכתב על ידי , 17/11/2008 14:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לפני כשנתיים וחצי זכיתי באמון הציבור ולאחר שנות פעילות ציבורית רבות נבחרתי כחברה בכנסת ישראל. ניגשתי למשימה בחרדת קודש תוך רצון לפעול לקידומן של האוכלוסיות ששלחו אותי לבית המחוקקים ולקידום הנושאים החברתיים החשובים לי מאוד. במהלך התקופה בה כיהנתי אני מכהנת  כחברת כנסת פעלתי בתחומים רבים הקרובים לליבי, תחומים שאנו כמפלגה סוציאל דמוקרטית חייבים לטפל בהם.

הנחתי שורה ארוכה של חוקים יזמתי ופעלתי בעשרות ישיבות והכל מתוך אמונה כי אני פועלת בכדי לייצג את האינטרסים של אוכלוסיות שונות בכנסת, אוכלוסיות הזוכות בדרך כלל לייצוג מזערי וקולן לא נשמע.

בעקבות ההחלטה להקדים את הבחירות אני פונה ומבקשת פעם נוספת את אמון הציבור במדינה ישראל , למען יחסי יהודים ערבים, למען הילדים של כולנו  וזכויותיהם הבסיסיות, למזון בריאות וחינוך, למען קידום ערים מעורבות ולמען קידום השלום בינינו כאן במדינת ישראל ובינינו לבין שכנינו.

אני מצדי מתחייבת ומבטיחה כי אעשה הכל בכדי להמשיך ולייצג אותך באחריות ובכבוד.

 

שלך ובשבילך חה"כ נאדיה חילו

נכתב על ידי , 17/11/2008 14:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנדיה חילו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נדיה חילו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)