לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי על המסך שלכם =\


אני יודעת שאני חולה ולא אכפת לי כבר הייתי שם יצאתי והכל חוזר שוב.... בהצלחה לי? כי כבר לא אכפת לי למות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

שוברת שיגרה ועדיין לא הרבה



למרות שאמרתי שאני אצום היום אמא החליטה להיות בבית כל היום ולשים אלי עיין אז זה מה שאכלתי:

בוקר: כוס סינימיני + חלב 3% (רק בעוד חודש אמא תקנה לי 1% כי היא עוד לא בוטחת בי או מה שהיא לא קישקשה לי אתמול במשך שעה)

צהריים: כלום או שאני לא זוכרת טוב אבל אם אני אזכר אני העדכן

ערב: כוס מרק + שקדי מרק (אני יודעת שזה משמין אבל אמא ביקשה)

וזהו אני לא הולכת לאכול עוד כי כבר בטח אכלתי איזה 1000 קלוריות =\

אז הספורט של היום היה 500 כפיפות בטן

הורי לי לפחוט לא אכלתי יותר ממה שציפיתי...

מחר אני מתחילה להכינס לשיגרה ואחרי שבועיים הגוף שלי לא ידרוש יותר אוכל (מאשר מה שיש בתפריט)

אני רוצה לעשות פוסט טיפים אבל זה יחכה נראה לי לשבוע הבא. בהצלחה בנות יקרות שלי

XoXo
אני
נכתב על ידי , 22/11/2008 17:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עריכת הרשימות ורצון עצמי


סורי שלא עידכנתי... למי אני מצתארת אף אחד לא קורא את הבלוג שלי... אני מצתארת לעצמי אני חייבת יותר שליטה עצמית.
בכל מקרה השבוע היה חרא ונראה לי שעליתי עוד איזה 2 מליון קילו אבל עזבו.
הכנתי לעצמי דיאטה שאני מכירה והיא עובדת אז כל מי שרוצה אותה מוזמנת להצתרף ולספר לי "חויות":
יום ראשון:
ארוחת בוקר: סלט קצוץ דק בלי טיבול
צהריים: שניצל טירס לייט + מקלות סלקי
ערב: כוס מיץ תפוזים + פרוסת לחם לייט (דרישה של אמא פרוסה אחת ליום)

הספורט של יום ראשון: 500 כפיפות בטן ו100 קפיצות בחבל

יום שני:
ארוחת בוקר:
חביתה
צהריים: סלט
ערב: כלום

הספורט של יום שני: 500 כפיפות בטן ו100 קפיצות בחבל

יום שלישי:
בוקר:
כלום
צהריים: סלט+טונה
ערב: לחם קל + קבינה צהובה לייט (יום שאמא בבית)

הספורט של יום שלישי: ריצה של 30 דקות מינימום

יום רביעי:
בוקר: כלום
צהריים: שניצל טירס לייט
ערב:
חביתה וסלט

הספורט של יום רביעי: הליכה של שעה +++

יום חמישי:
בוקר:
סלט
צהריים: שניצל טירס לייט
ערב: חביתה וסלט

הספורט של יום חמישי: 500 כפיפות בטן

יום שישי שבת אני או אצל אמא או אצל אבא אז אני לא יכולה לדעת מה היה לי שם לאכול אבל אוכלים כמה שפחות והכי טוב זה לצום בשבת או בראשון...
אני אוהבת לצום יום אחד בשבוע ואם אפשר יותר

דברים שמעבירים צומות: ספר ומחשב בחיים לא TV כי זה מעורר תאבון. אפשר לסדר את החדר והכי חשוב לשתות

בשיטה שלי אין הקאות אם זה שלמות אז אני לא רוצה שיניים רקובות אותי זה דוחה למרות שאני אוהבת את אחיותי הפרו מיה.

שבוע מוצח לכולנו מחר פריקין צום של 24 שעות מי שרוצה להצתרף מוזמנת אני מתחילה את הצום בבוקר ולא מחשבת שעות שינה כי זה לא שליטה עצמית.

XoXo
אני




נכתב על ידי , 21/11/2008 17:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל ההמשכים קשים....?...


כן. אני כבר הייתי פה. מאחורי מסך ומקלדת מאחורי המסכה הזאת. זאת שנותנת לי שליטה על מה שאתם... כן אתם הקוראים חושבים.
וכן... אני יודעת שזה טיפשי. אבל טיפשוט או שיגעון לא עצרו אף אחד.
ואולי... ואולי אני זאת שרואה את העולם נכון?

כן זאת מחלה... ואני שקועה בה כמו ספינה ללא רוח... ללא רוח בכלל... ורק שריקה. שריקת דממה תעיר את המתים.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

בכל מקרה... אני לא פוחדת להגיד שהרגע שקלתי את עצמי ואני שוקלת :
60
אבל אין לי משקל בבית.... אז אני לא אשקל כל יום...

בכל מקרה מה שלא ברור אז הנה זה בשחור על לבן:
אני פותחת בדיאטה למשקל רצון של 48 ולא אכפת לי קיי?!?
נתראה בפוסט הבא
נכתב על ידי , 17/11/2008 17:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  אפתח אחד בקרוב

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לits all going back אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על its all going back ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)