לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת עליי ..



כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008


טוב ..

עדכון - אני ועדי נפרדנו לא טוב ... היו צעקות ..

אבל בואו נעזוב את זה ...

נתחיל במה היה אתמול ?

טוב ..

 

הייתי בקומונה [ מי שלא יודע זה קבוצה של אנשים שדוחים את הצבא שלהם בשנה [שנת שירות ] ונמצאים עוד שנה בהתנדבויות ... בין השאר גם בתנועת נוער שלנו .. ] וגם ידיד שלי היה ... קוראים לו דור =]

וסתם כזה בטיול בסוכות מהאיחוד [ איחוד = איחוד חקלאי , תנועת נוער ] כמעט התנשקנו ] אז היה איזה משהו [פרט שולי ] והוא יורד עליי שאני מתייחסת אליו כעדיפות שניה ורוצה פיצוי ..

אז אתמול ...

הוא לקח אותי הביתה מהקומונה [ הוא גר מולי] באופנוע שלו [מתתי מפחד !! ]ואמר לי כזה שנעשה משהו וזה אבל לא יכולתי כי אמא די הכריחה אותי לחזור אז הוא אמר לי כזה " פז אז דברי איתי מחר , אם את לא מדברת איתי מחר אז אני לא אדבר איתך ! " אז אמרתי סבבי ... דיברתי איתו היום וקבענו להפגש ביער [ יש לחנו יער בתוך הישוב ..] יה ! הרגע הוא שלח לי SMS ! שיזכה לחיים ארוכים .. !
אז ... אני הולכת להחליט מה ללבוש ... אני אספר לכם מה קרה ..

 

צ'או

נכתב על ידי , 21/11/2008 20:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה היה לנו היום ?


טוב ..

אז באמת ... מה היה לנו היום ?

טוב אני אספר לכם בקצרה בכללי מה המצב ... ואז נגיע למה שקרה היום ..

התחלתי להתאהב ... כן , פעם ראשונה .

אני מסוכות פחדתי לעשות משהו עד שהחלטתי [ ביום חמישי ] שאני צריכה לעשות משהו .. !

היינו במועדון נוער בישוב שלי [ זה מקום שיש בו טלויזיה , סנוקר , מחשבים - הרעיון של זה כאילו שיהיה לנו מקום בילוי בישוב ] וגם הוא היה שם ..קוראים לו עדי . נכון שם יפה ?! טוב ! לעיניין !

ראינו איזה סרט מפחיד שם ..אני , הוא ועוד כמה ילדים. אבל אני שמתי ראש עליו [!!] וסתם היה נורא מפחיד [ מי שמכיר - הסרט "חניבל " ] וחיבקתי אותו נורא [חח] ואז הוא ניסה לגעת לי בציצי . ! התרגזתי , ועברתי ספה -לספה הכי רחוקה ממנו [ עד כמה שלא רציתי ] .כשניגמר הסרט הוא בא אלי ואמר שהוא מצטער והוא לא התכוון לזה . אמרתי לו שלכל דבר יש הסבר ואני עדיין לא שמעתי הסבר הגיוני לדבר הזה . הוא אמר שהוא לא ידע איך להתחיל איתי . אמרתי לו שיש דבר שונה מהדרך הזאת ! הוא אמר לי שאני צודקת ואמר שיפצה אותי ....

 אני כבר הלכתי ... עברה שעה וחצי ופתאום אני מקבלת  SMS ששואל אותי אם בא לי להפגש כי הוא רוצה להביא לי פיצוי . השעה הייתה כבר איזה 3 בלילה ואמרתי לו שאין בעיה אבל זריז . לא רציתי להשמע שמחה ... כי הייתי !

הגעתי לאיפה שנפגשנו וראיתי אותו מרחוק עם ידים מאוחרי הגב .. לא הבנתי מה הוא כבר הביא אבל זרמתי ..

[אני אעבור לדו שיח כזה כי זה די נמאס לכתוב ככה ...אני אהיה - והוא יהיה * ]

- " מה אתה מחביא שם ? "

* " אמממ פיצוי ! "

- " מותר לשאול מה זה ? "

* "כן "

- " אזז ... מה זה ? "

* " פיצה !! " הוא חייך  והראה לי משולש פיצה ... הייתי די מאוכזבת ...

- " אהה .... "

* " טוב , אני התכוונתי להביא לך משהו אחר .. אבל לא היה לי אומץ להביא לך .. "

- " נו ... מה תכננת ?! "

* " טוב .... " ונישק אותי !

- " OK .. זה פיצוי הולם " ושוב נישק אותי ...! לא נתן לי לסיים את המילה ..

* " דולפי [ ככה כולם קוראים לי ] ,אין לי בעיה שנהיה ביחד אבל אל תגידי לאף אחד .!"

כשהוא אמר את זה מצד אחד שמחתי אבל מצד שני הרגשתי שהוא עושה לי טובה ... מה זה אין לי בעיה ?! זה אמור להיות משהו שאתה צריך לרצות ! ומצד שני זה היה רגע שמח בגלל שאני נהייתי חברה של מישהו שהתאהבתי בו ..

 

אחרי זה עשינו את מה שעשינו [ אההממ לא לכם אההמ ]

 

מאז הוא לא דיברנו יותר מידי .. דיברנו אולי פעם אחת .. פעמיים.

 

כשהגענו אתמול [ יום ראשון ] לתנועת הנוער הוא פשוט התעלם ממני לחלוטין ! עד שאמרתי לו כזה " ילד ? " והוא אמרה לי " ילדה " והלך !

שלחתי לו היום כזה SMS "אני יכולה לראות אותך היום או שאני צריכה להתחבא ? " ולא שהוא לא הבין את העקיצה ! את מכירה אותו ! הוא לא טיפש ! הוא הבין ! הוא פשוט החליט להתעלם !! וכתב לי "אני לא יכול היום " ... וזהו !!

אני פשוט לא מאמינה ..

אופפפ !!! אני כל כך אוהבת אותו ...

 

אה ! ועוד משהו ... הידיד הכי טוב שלי גילה שאני ועדי ביחד והוא אמר לי כזה " למה ? " במין הטון הכי מזלזל שקיים ... והיה מגעיל וכל מה שהוא הצליח להגיד לי זה שאני צריכה להפרד ממנו .. אופ !!! ילד מעצבן !!!

גם כן פרגון !!!

 

 

אופפ ... בבקשה תתנו עצות ... כי לחברה שלי לא הייתה אחת טובה ..

 

 

 

כל מי שיודע איך לשים תמונה בפוסט שיכתוב לי איך ...

נכתב על ידי , 17/11/2008 21:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הי ..


טוב זה הפוסט הראשון שלי ..

אז לפני שאתם מתחילים לשלול או להפך - לאמץ תשמעו מה קורה פה ...

 

טוב , אני דולפין [ כן ... זה השם שלי .. ] אני בת 14 [15 באפריל D: ] , אני בכיתה ט' ...וכן , אני צריכה מקום לפרוק את המחשבות שלי .

אני לא חושבת שאני חסרת חברים כזאת שאין לה למי לספר .

אבל לא יזיקו תגובות נטרליות . .

 

טוב תגיבו D :

נכתב על ידי , 17/11/2008 19:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





28
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכנראה שאני. . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כנראה שאני. . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)