לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

'Everything Happens For A Reason'



Avatarכינוי:  סאפ. :]

בת: 29

ICQ: 277165888 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

תמיד יהיה את הגבר הזה.


    הגבר הזה שלא יצא לך מהראש, גם כשהוא יהיה רחוק ממך כ"כ.

הגבר הזה שלא משנה כמה תצאי עם בחורים אחרים, את תמיד תשווי אותם אליו.

הגבר הזה שכל המילים שנאמרו ושלא נאמרו, תמיד יישארו חקוקים בליבך.

 הגבר הזה שבסוף ימאס לך לחכות לו, אבל תמיד תהיה בליבך התקווה שתיפגשו שוב.

הגבר הזה שלכל מקום שאת יוצאת, את מקווה להיתקל בו.

הגבר הזה שכל פעם שתשמעי את השם שלו, תחסירי פעימה.

הגבר הזה שלמרות שנשבעת שלא תבכי עליו יותר, גורם לך לבכות גם בלי דמעות.

הגבר הזה שלא תרגשי קמצוץ מהרגש שהרגשת כלפיו, כלפי גברים אחרים.

הגבר הזה שתמיד יחסר לך המגע שלו ותרגישי לבד.

הגבר הזה שהיה היחידי שהשתיקות איתו היו טובות, ולא מביכות.

הגבר הזה שלמרות שאכזב אותך הרבה, לא הפסקת לאהוב אותו לשנייה.

הגבר הזה שלא משנה כמה תנסי להתכחש אליו, הוא איכשהו תמיד יחזור אליך.

הגבר הזה שתזוזי הצידה בשביל מישהי אחרת, כדי שיהיה מאושר באמת.

הגבר הזה שתעשי הכל כדי רק לזכות לראות אותו מחייך בזכותך.

הגבר הזה שתמיד תתהי איפה הוא נמצא, עם מי ומה הוא עושה.

הגבר הזה שלמרות שהבטחת לעצמך שלא תשמעי יותר את השיר שלכם, הוא עדיין מתנגן לך בראש.

 הגבר הזה שהרגשת במעטפת הגנה כשחיבק אותך, ולא רצית לעזוב.

הגבר הזה שתווי פנוי ועינוי תמיד יחזרו אליך בחלומות, לא ייתנו לך מנוח.

הגבר הזה שהיה היחידי שיכולת לא לדבר, והיה מבין אותך יותר מכולם.

הגבר הזה שהספיק רק מבט אחד, כדי לומר הכל.

הגבר הזה, הוא אתה. אתה הגבר שלי.

 

זה קטע שכתבתי לפני איזה שבועיים. ושלא תטעו, אני כבר המשכתי הלאה.

אבל לפעמים, אתם יודעים, ככה..פעם ב.., יוצא לי לחשב עליו..מה הוא עושה עכשיו? עם מי הוא נמצא? אם רע לו אם טוב לו? אם גם לו יצא פעם לחשוב עליי? אם הוא חושב על מישהי אחרת?

אבל בעיקרון זה עובר מהר. זה כמו גלים כאלה..טוב נו..לא כמו גלים כ"כ..חח

אבל יהיה בסדר, כבר עכשיו הכל בסדר (: טפוטפוטפו חח

 

טוב עכשיו נחליף נושא

החלטתי שאני מרחיבה פסיכולוגיה-כלכלה ובנוסף למשפטים אז זה באמת אחלה, חח אני רק מקווה שאני אצליח בזה XD

אממ..זהו נראה לי..

אהה! יש לי תחפושת D: ואני נורא אוהבת אותה חח (לנסיכה) ושיהיה לכולנו פורים שמח, באמת (:

אני נוסעת לאילת לכל פורים ונראה אולי נמצא שם כמה חתיכים (; חח סתם

 

ייאללה לילה טוב(;

סאפ

נכתב על ידי סאפ. :] , 17/2/2010 21:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונוש ב-19/2/2010 15:11
 





2,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסאפ. :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סאפ. :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)