לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Happens


על משפחתיות מורחבת. חלק מהמשתתפים פסיכופטים יותר, חלק פחות. נקווה שנעבור את זה בשלום...

כינוי:  מורטישה

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

עדכון מצב


 

מכיוון שלא עדכנתי יובלות, להלן תמונת מצב עכשווית:

 

- עדיין גרים במושב

- תותי בן 8, לולי בת 6 ופיץ בת 4

- בן זוג חי וקיים

- אני בהריון. אחרון!

- עדיין שוכרים בית, עוד לא בנינו על השטח שלנו

- הורי בנזוג עדין מעלים את הסעיף בכל הזדמנות ("נו, אז מתי תבואו?????" - "אבל חמות, הרגע היינו אצלכם שבת שלמה!!!!!)

- ההורים שלי, משלא הצליחו לחוות את תסמונת הקן הריק (אחי עוד תקוע להם בנשמה), קיבלו הצעה ממקום העבודה של אבא שלי לרילוקיישן לאוסטרליה ל 3-5 שנים והסתערו בהתלהבות.. יוצאים ביולי.

- מסיימת את תפקידי בפרויקט שהתחלתי לפני 3 שנים ועתיד להסתיים בסוף יולי. אני שוקלת לקחת אבטלה עד הלידה וכך זה לא יפגש לי בדמי הלידה (הולכים לפי 3 תלושים אחרונים ולא דמי אבטלה). זה גם יוצא טוב כי באוגוסט כבר אין מה לעשות עם הילדים כאן.

- עדין קונה ה-מ-ו-ן בגדים... גיליתי מעצבת לבגדי הריון בבזל בת"א והסתערתי בשבוע שעבר על הסייל בחנות שלה..

וזהו בעצם.

 

ומה חדש אצלכם??

 

 

נכתב על ידי מורטישה , 10/6/2009 09:32   בקטגוריות החיים בכלליות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורטישה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורטישה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)