לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life.


you're not who you think you are, you're not what others think you are, you're what you think others think you are..

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

מורה מטומטמת.


המורה מסתכלת על כל תיק העבודות שעשיתי במשך השנים.

"עלוב" היא ממלמלת לעצמה.

אולי היא פלטה, אולי היא חשבה בקול?

אני מתעלמת.

"שמעת מה אמרתי?" היא שואלת

"לא" אני מעמידה פנים.

"זה... זה עלוב".

נכתב על ידי , 23/4/2012 22:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוב לי כשרע ב-22/4/2013 21:48




19,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJumbie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jumbie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)