לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החייייים שלללללללי (:


אמממממ סיפור מענין לקרוווווא (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


פרק 3 חחחחחדש , (: 

 פקחתי את עיני אך עדיין היה שחור לא ראיתי שומדבר

" אמא אני לא רואה כלום , אני רוצה לראווווות " פרץ לי בכי מתגבר .

"אל תיבכי נופר , אנחנו נעשה הכל כדי שתוכלי לחזור לראות " אמא התחילה לבכות בישבילי

"אל תיהי כל כך בטוחה " הרופאים ענו בקול הססני .

רציתי באותו רגע לעלות על גג הכי גבוהה בעולם ולהתאבד.

אין אין עוד טעם לחיים שלי אם אני לא רואה שום דבר .

אני לא רוצה לחיות יותר .

כל התיקוות שהיו לי לגבי היום הזה , רציתי שיהיה יום הכי טוב שיש

כל התקוות האלה קרסו לי בין הידיים .

היום הזה הכול היה מחורבן , רק אם הייתי נשארת בשירותים בזמן

שחשבתי שיהייה יום מיוחד זה לא היה קורה לי !

למה עליתי דווקא על האוטובוס הזה , מה עשיתי רע ?

למה זה מגיע לי ?

התחרטתי על כל רגע שקמתי בבוקר ההוא עם הרגשה של יום מיוחד.

רציתי לקבור את עצמי חיה ! רציתי לחנוק את עצמי ולמות!

אולי יש חיים אחרי המוות שבחיים האלה לפחות לא מאבדים את הראייה .

" נופר, הכל באשמתי אני מצטערת , אני אוהבת אותך כל כך " אמרה לי אמא

" אמא למה את אומרת לי את זה , מה את הולכת לעשות " עניתי בקול חנוק .

" אני אשמה בכל מה שקרה לך , רק אני , לא הייתי צריכה

לשלוח אותך לשום מקום " היא ענתה תוך כדי בכי .

" אמא , אפחד לא אשם במה שקרה לי ובח שלא את, לכי תשתי קפה אני רוצה להיות לבד בבקשה "אמרתי לה בקל ביישני .

מעולם לא דיברתי ככה בנימוס אחרי שהבנתי מה קרה לי לא יכולתי ביכלל

לחשוב על דברים אחרים חוץ מיזה שבא לי לקחת רובה ולירות לעצמי בראש

ישבתי שעות על גבי שעות לבד בחדר החולים . מנסה לפקוח את עייני בעוד שאני לא יודעת

אם הם פקוחות או לא .

אחרי חודש בבי"ח של טיפולים וזריקות , חזרתי הביתה עם מקל הנחייה .

נוו המקל הזה של אנשים עיוורים . בקיצור כשהגעתי הביתה ביקשתי מאמא שתעלה

אותי לחדרי תצא ותסגור את הדלת אחריה .

ניסיתי למצוא את המיטה שלי מיששתי את הסדידנים ולאט לאט נישכבתי

כדי שאני לא יפול . שכבתי וחשבתי איך אני יוכל ללמוד עכשיו ,

איך אני יראה לאן אני הולכת תמיד , איך אני יראה ילדים, איך בנים ירצו ביכלל

לצאת איתי אם ביכלל ירצוו אותי .

יום למחרת אמא לקחה אותי למוסד שיעזור לי בקשיים שלי .

היו שם הרבה ילדים בגילי . אמא הכירה לי את המנהל ודיברה איתו בקשר ללמודים .

זאת אומרת שהיא רשמה אותי למוסד לימוד הזה !

אחרי חודש חודשים התחברתי עם ילדים , ואפילו יש לי 2 ידידים שאני אולי אוהבת וחברה ממש טובה וחמודה שהם גם עיוורים והם עזרו לי מאוד . לחברה שלי קוראים לורן . היא צרפתייה , כשהיא מדברת יש לה מבטא נורא מצחיק . לשני הידיים קוראים ירון , אור .

לאט לאט למדתי לקרוא כתב ברייל . להכיר ריחות ולזהות אנשים לפי הקול .

יום אחד חזרתי הביתה ממש מבואסת כי התגעגעתי מאוד לחברה הכי טובה שלי , ליאור

בידיוק היא התקשרה  .

" נופר . מה איתך , את משוגעת את יודעת כמה אני דאגתי לך " היא שמחה לשמוע

 את קולי אומר הלו ...

" ליאור זו את ? ," שאלתי בקול שמח והססני.

"כן , שמעתי מה קרה לך , אני מצטערת " היא אמרה .

" זה בסדר , חח (: " עניתי

" מה בסדר , זה ממש לא בסדר את יודעת כמה דאגתי לך ? " היא התעצבנה עם קול צחוקי .

" ליאור , ממש התגעגעתי אלייך , אולי תבואי לבקר אותי אני צריכה לספר

לך מללללא דברים חשובים " עניתי בהתלהבות.

" ברווור , חח זה מה שבאתי לשאול אותך , גם אני מאוד התגעגעתי אליך

אני רוצה ליראות אותך כבר " היא שמחה .

לא עבר הרבה זמן ויעל באה אלי התחלנו לשוחח.

 

 *המשך יבוווא *

נכתב על ידי סהרוני נוווווני הפלוצצצית (: , 26/11/2008 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

הבלוווווווג של סהרוווווווווני (((:

 

סהרוני השוונני רצחחחח (((((:

- 13 | הוד השרון סיטי סטטטטייל ^.^ | ווו בללללללה :P

כןןן לכל השואלים יש לי איסייקיו מסנג'ר

שווקס מקושרים מה שתרצצצצצצצצצצו (: .

 

קראו קראו את הסיפווווווור המעניין

ומי שלא טוב לו ..

שיקפפפפפוץ לי !!!!!!

 

אאתם חרא של קקקקקקי !!!!!  


 

תגידווווווו , איזה סקר אתם רוצים ?

איך עושים סקר ?

מה אתם רוצים בבלוג הזה ביכלל ?

מה אתם הייתם עושים פה ?

כיי אני בינתיים משתעממת !

על כל השאלות ששאלתי אפשר לעשות בתגובוות !!!!!

אשמחח שתענוו !! אווווווקיי ?

יאללה לבנות שאלון !!!!!

לענננוות בתגובווווות !!!!

 


 

מוככככנות ?!סורי זה רק לבנות!!!!

השאלון על החיים שלכםם מה הייתם עושים אם :

 

1. אם היה לכם חבר וילדה היתה מתאהבת בו מה הייתם עושות ?

2.אם היה לכם חבר והוא היה עוזב אותכם ביגלל מישי אחרת  מה הייתם עושות ?

3.אם החברה הכי טובה שלך תיקח לך את החבר מה הייתם עושות ?

4. לא נותנים לכן ללכת למסיבות וכל החברות שלכן הולכות מה הייתם עושות ?

5.החברה הכי טובה שלך שיקרה לך לגבי דבר מאוד חשוב מה הייתם עושות?

6.ילדות יורדות עליך באמצע שיעור מה תעשי ?

7.אומרים לך שאת שמנה מה תעשי ?

8. עשיתן פלוץ באמצע שיעור מה תגידו לילדים ?

9.ילד שאת לא סובלת מציע לך לצאת מה עושים ?

10 שאלה אחרונה והכי חשובה : .ילד שאתן אוהבות הולך לילדה אחרת ומתנשק איתה

מה הייתם עושות ?

 

נכתב על ידי סהרוני נוווווני הפלוצצצית (: , 20/11/2008 20:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




  פרק 2: ( חדש ))

 

התעוררתי בהרגשה מוזרה , בד רך היה על עייני .

מלמלתי מילים לא מובנות לא הבנתי מה קורה פה ,

 איפה אני ? למה אני לא על האוטובוס ? ..

שמעתי את קולה של אמא אומר בהתלהבות : " היא התעוררה " .!!

היא מיד נישקה אותי נשיקות רטובות מדמעות .

לא הבנתי על מה המהומה ! התרוממתי מעט פקחתי את עייני אך לא ראיתי דבר .

הבנתי שיש לי תחבושות על העיינים !

לפני שהספקתי לשאול מה קרה ניגשו אל חדרי הרופאים ובדקו את מצבי .

אחרי כמה ד'ק הם הלכו .

" אמא איפה אני  ?, "עניתי בקול חנוק .

" נופר , את בבי"ח " ענתה תוך כדי בכי מתפרץ .

" את עלית על אוטובוס שהתפוצץ על ידי מחבל "

" ממממממה ? :O " נדהמתי .

חשבתי שזה מן סיוווט שאני לא יצא מנו בחיים .!

" הרופאים יבדקו ויראו מה יש לך " היא אמרה .

" אמא. אני יכולה לשאול אותך משהו ? " עניתי בחששנות .

" כל דבר ! " היא התפרצה לדבריי .

" למה יש לי תחבושות על העינים , אני התעוורתי ? " אמרתי .

"אני לא יודעת חמודה . " היא ענתה בגמגום .

התפרקתי על המיטה . חשבתי שאם אהיה עיוורת אני יעשה ניתוח !!!!!!!

" אני רוצה שיבדקו ואם אני עיווורת שיעשו לי ניתוח " צעקתי בקול רם !

הרופאים נכנסו ודיברו איתי על זה שקיבלתי רסיסים בעיינים ושהעיינים שלי מאוד חלשות

הם אמרו שיעשו לי ניתוח שבוע הבא כדי להוציא את הרסיסים מהעיניים !.

יום ליפני הניתוח , ממש בחצות . לא יכולתי להירדם חיכיתי עד הניתוח !

ובאמת הגיעה השעה שבה הייתי צריכה להיכנס לחדר הניתוח !.

הזריקו לי חומר הרדמה לבריד כדי שלא הרגיש כלום במהלך הניתוח .

אחרי כמה שעות התעוררתי בחדר משונה . עם ריחות אחרים .

חשבתי שאני בבית אבל שמעתי מלא אנשים שבאים והולכים במסדרונות .

" אמא את פה " שאלתי בקול חששני שאולי היא בבית .

" כן אני פה איתך , אל תדאגי " היא ענתה בקול עייף .

" היום מורידים לך את התחבושות " אמא אמרה .

חשבתי לעצמי שהתוצאות יהיו שליליות , שאני לא יראהיותר בחיים שלי !

" אמא איזה יום היום מה התאריך  היום " שאלתי  שאלה שביכלל לא קשורה .

" היום יום ראשון ה - 5.6.09 למה ניזכרת בזה פתאום ? " היא התיה הססנית .

לא תיראתי לעצמי שחודש עבר כל כך מהר ואיך הוא עבר כל כך מהר. רק לפני כמה ימים

שנסעתי לקניון לקנות לאמא מצרך חסר היה אז התאריך 10.5 כמה זמן ישנתי ?

" אמא , איך זה יכול ליהיות , הרי ב-10.5 אני הלכתי לקניון ואז קרה מה שקרה " חששתי .

"את ישנת המון זמן , נופר . את התעוררת אחרי שלושה שבועות " אמא ענתה .

ובדיוק הרופאים נכנסו כדי להוריד לי את התחבושות .

הם כבר הורדו 3 ליפופים וכמעט הם ראו את קצה התחבושות .

לפני שפקחתי עיינים הם אמרו לי " כשתיפקחי את העיניים לאט לאט

תגידי לנו  אם את רואה משהו "

לאט לאט פקחתי את העיינים .

" את רואה או לא " שאלה אמא בהתרגשות וסקרנות !!!!!!!!

 

*המשךךךך יבווווווווא !*

 

 

נכתב על ידי סהרוני נוווווני הפלוצצצית (: , 20/11/2008 16:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סהרוני נוווווני הפלוצצצית (:

בת: 28

ICQ: 380882603 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסהרוני נוווווני הפלוצצצית (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סהרוני נוווווני הפלוצצצית (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)