לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ותודה על הדגים

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

פנסית דו נוצתי


העדכונים שלי כאן לא ממש סדירים אבל אני אוהבת את אפקט ההפתעה. הפתעה!!!!! עדכון


אצל אבא יש עץ שמעלף לי את החושים, ומסתבר שקוראים לו פנסית דו נוצתי. אז לקחתי את המצלמה והשתעשעתי. יצא בהחלט נחמד... לכל התוהים המצלמה החדשה של אבא שלי היא:http://www.dpreview.com/news/1007/10072106panasonicdmcfz40.asp
 
והעץ - הקקי לא נותן להעלות את התמונה המוצלחת של העץ עצבני
הנה אחת פחות מוצלחת: גם אותה הוא לא נותן להעלות אררררררג 
לא משנה מה אני עושה! טוב אז דמיינו את העץ בגדול 

 


 




 




 


הבובה של חברה של אבא שלי עם התכשיטים שלה. היא הכינה אותם.









 


האהובה עליי:




וזהו להפעם. תודה לכל המנויים המהממים שלי! אתם היהלום שבכתר תבורכו.
להית וערב אור
שיר http://www.youtube.com/watch?v=EXSCm_4ND3g 


וזה, אני שונאת להקטין את התמונות זה הורס אותן :(

נכתב על ידי ותודה על הדגים , 4/11/2011 15:11  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,352
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לותודה על הדגים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ותודה על הדגים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)