לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Any practiced catholic would cross themselves upon entering

Avatarכינוי:  flamed

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

לא יהיה לי סטייל.


ומה עכשיו? שנה של שירות. אבל אני לא רוצה. איפה הילדות שלי? לא הייתה לי ילדות. איפה התיכון שלי? לא היה לי תיכון. איפה האהבה שלי? לא הייתה לי אהבה. לא חוויתי שום דבר. לא היו לי חיים. ועכשיו אני מקדישה את עצמי. אני אהיה שנה שלמה מדריכה. וזהו. רק מדריכה. לא עשיתי שום דבר בשביל עצמי. לא היה לי כיף עד אובדן חושים. לא השפעתי על אף אחד. אין אף אחד שלא יוכל לחיות בלעדיי. אף אחד לא יזכור אותי. אני אדריך. ואז אתגייס. ולא אהיה אני במשך 3 שנים. לא רוצה.
נכתב על ידי flamed , 9/8/2009 23:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,357

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לflamed אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על flamed ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)