לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"What you feel is what you are and what you are is beautiful."



Avatarכינוי:  אנונימי . |:

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

אני מאוהב .


עוד יום עבר,

בדרכי למכולת היום (שבת) ראיתי אותה. היא חייכה אלי ואמרה לי שלום.

אז עברתי לצד השני של המדרכה והחלנו ללכת ביחד. (במקרה זה היה לאותו כיוון)

הלכו ודיברנו וראיתי שהיא ממש לא מי שחשבתי שהיא.

היא בעצם עוד אחת כמוני. היא לא ממש מקובלת יש לה איזה חברה או שתיים, סיפרתי לה על מה שקרה,
והיא נתנה לי חיבוק !

אני יודע שזה קצת תינוקי, אבל אני ממש מאושר מזה. לרגע אחד שחכתי הכל, וראיתי רק את שנינו ביחד.

זה היה רגע ממש מאושר בחיי, ולא רציתי שהוא יגמר. בסוף היא הלכה לבית שלה ואני למכולת.

אני הולך לראות אותה מחר בבית הספר, יש מצב

שאני יציע לה. לא אכפת לי מה האחרים יגידו. שילכו להזדיין בשקט מצדי. אני ישיג מה שאני ארצה. 
וואי אני עדיין לא קולט. אני פאקינג הלכתי איתה ברחוב והתחבקנו ><

ולחשוב מה קרה לפני כמה שעות .. החיים מוזרים לפעמים.

מאושר . =)


נכתב על ידי אנונימי . |: , 22/11/2008 17:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימי . |: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימי . |: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)