לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"What you feel is what you are and what you are is beautiful."



Avatarכינוי:  אנונימי . |:

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

בדיקות דם + מומולדת.


הם לא מבינים אותי.

הם בחיים לא יבינו את מה שקורה לי.

 

מחר יש לי מבחן בערבית. אאהה. אני לא מבין בזה כ- ל- ו- ם.

זה נראה לי כמו סינית! חח טוב אבל לא נורא.

נעבור את זה. מילא אני אכשל, לא קרה כלום ><

 

ופלוס לזה יש לי גם בבוקר בדיקות דם.. עוד יותר אהההה.

אם יש דבר שאני פוחד ממנו זה שתוקעים לי

מחט בעור! אה זה כזה מפחיד ומציק. יש ילדים שלא

פוחדים מדברים כאלו שטותיים אבל אני כן. חח .

כן, כן אני יודע זה מצחיק נורא.

אבל זאת האמת. אני פוחד מזריקות! ועוד שאחרים עושים

לי אותם! אהההההה תצילו אותי :)

 

עוד יומיים -> 28.11 יש לי מומולדת! תכינו את המתנות.

חח סתם סתם אני יודע שאי אפשר.

אני אסתפק בעוגה שאימא תכין לי :)


  

נכתב על ידי אנונימי . |: , 25/11/2008 16:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימי . |: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימי . |: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)