לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"What you feel is what you are and what you are is beautiful."



Avatarכינוי:  אנונימי . |:

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

פוסט פריקה ,


חולה על כל מי שאמר לי יומולדת שמח :)

תודה.

-

 

אתם יודעים מה?

הם צוחקים עלי? כל פעם שאני עובר לידיהם

מישהו חייב לצחוק ולאמר משהו

מעליב עלי. אני אוהב את החיים שלי. לא אכפת

לי מה אחרים אומרים. שילכו ברחוב

ותדרוס אותם משאית, אמן. יהיה לי יותר טוב לבד

שאני יעבור. נמאס כמה אפשר לסבול את זה.

 

והמורות בכלל..

בני זונות, מכוערות לא סובל אותן!

הם תמיד נטפלות אלי.

אפילו שזה לא הייתי אני. ביומולדת שלי

להעיף אותי מבצפר? זאת המתנה יומולדת שקיבלתי

מהמורה הזונה שלי ! 

אז היום עבר לו עוד יום מעצבן בבצפר. נכשלתי

בעוד מבחן, כי הייתי חולה ואף אחד לא

אמר לי שיש מבחן. לא הכנתי שיעורים,

הורידו לי ציון. והתקשרו עכשיו לאימא שלי.

 

לפעמים באמת נמאס. ואני רוצה להתאבד.

אבל אז אני חושב על הטוב והשמחה שלפעמים יש לי בחיים ואני שוכח מהכל.

 

נכתב על ידי אנונימי . |: , 30/11/2008 20:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימי . |: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימי . |: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)