לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I know I'm nothing


And nothing dies slower or more painfully than a dream

Avatarכינוי:  Polar Bear.

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012


׳אפשר לשבת אחרכך׳ אבל אני יודעת שזה לא יקרה

׳כן אפשר להפגש לפני העבודה או אחרי אני אדבר איתך׳ אבל אני יודעת שגם זה לא יקרה

׳אני אתקשר אליך׳ אבל אני יודעת שאת לא.

אני יודעת שאחרי שבוע לבד בבית גם היום אני אשאר בבית

וגם מחר וגם היום שאחרי זה ואחריי זה..

האמת היא, שאין לי חברים. יש לי מכרים, אנשים שפעם היו חברים

אנשים שאם ישאלו אותם יגידו ׳כן אנחנו חברות..כאילו אתה יודע׳

אבל הגל צבוע ומזוייף. אין לי אף אחד. 

אני לא יודעת למה זה מגיע לי. אני נחמדה

ואני מנסה מעל ומעבר לרצות את כולם ולהסתדר עם כולם

וזה לא שפעם הייתי מתבודדת וככה נוצר המצב הזה.

היו לי וכולם נסחפו נשטפו דהו התרחקו וונעלמו

יש כמה קשרים שאני מחזיקה בחוטים דקים בודדים, אבל האמת היא שאני לבד.

לבד לבד לבד תמיד לבד לנצח לבד.

נכתב על ידי Polar Bear. , 8/12/2012 19:26   בקטגוריות בדידות, דברים שלא נאמרים, טעויות, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,511
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPolar Bear. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Polar Bear. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)