לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I know I'm nothing


And nothing dies slower or more painfully than a dream

Avatarכינוי:  Polar Bear.

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

בקשה לאלוהים


אני לא יודעתץ אם אני באמת מאמינה או לא,

אבל אם הוא שם יש לי רק בקשה אחת

תשמור על החיילים.

תשמור על החברים הכי טובים שלי

תשמור על האהבות שלי

תשמור על האקסים שלי

תשמור על שרק אומרים לי היי שהם עוברים לידי ברחוב

תשמור על אלו שאני אוהבת וגם על אלו שאני שונאת

תשמור גם עליי עוד כמה חודשים שאני אתגייס

תשמור על האוייבים שלי

תשמור על החיילים שאני בכלל לא מכירה ובחיים לא אכיר

תשמור על החיילים שסיימו את השירות ורק חוזרים למילואים

ותשמור עליהם גם בחיים האזרחיים

כשאחי הקטן עוד כמה שנים יתייגס, תשמור גם עליו

בבקשה תשמור על כל חיילי צהל!

ואני רק אשאר כאן לזכור ולא לשכוח את אלו שלא שמרת עליהם.

נכתב על ידי Polar Bear. , 15/4/2013 18:33   בקטגוריות זכרון, אקטואליה, צבא  
הקטע משוייך לנושא החם: הלם קרב
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,511
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPolar Bear. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Polar Bear. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)